Правила щодо фірмового оформлення та продажу послуг

Правила щодо фірмового оформлення та продажу послуг стосуються професійних фотографів та агентств, які публікують свої знімки в Перегляді вулиць. Ці правила допоможуть вам просувати свої послуги. З ними вам буде простіше створювати віртуальні тури для Перегляду вулиць, а вашим клієнтам – рекламувати свій бізнес. Ви можете використовувати наведені нижче матеріали, щоб зацікавити потенційних клієнтів.

Наклейки на вхідні двері

Наклейки на вхідні двері

  • Привертайте увагу клієнтів до компаній і закладів, фотографії яких нещодавно додано в Перегляд вулиць
  • Роздрукуйте цю наклейку в будь-якому поліграфічному центрі
Файл зі значком сертифікованого спеціаліста

Файл зі значком сертифікованого спеціаліста

  • Учасники програми, які розміщують свої роботи в Перегляді вулиць, можуть використовувати значок сертифікованого спеціаліста й значок для автомобіля відповідно до наведених нижче правил щодо фірмового оформлення та продажу послуг
  • Автори, які не мають права розміщувати свої роботи в сервісі, не можуть використовувати цей значок
Google Cardboard

Google Cardboard

  • Перегляд вулиць у віртуальній реальності
  • Чудовий сувенір або захоплива презентація вашого портфоліо клієнтам
  • За умови купівлі понад 100 одиниць ви зможете замовити індивідуальний дизайн, а ціна становитиме 7,59 дол. США за одиницю
  • На сайті Maxbox VR можна ознайомитися зі знижками для довірених фотографів або агентств, які хочуть замовити окуляри віртуальної реальності з індивідуальним дизайном.

Правила щодо фірмового оформлення

Навіть якщо ви не є учасником програми сертифікації, наведені нижче правила можуть бути корисними для вас. Якщо ви хочете взяти участь у програмі сертифікації, ознайомтеся з цими вимогами.

Лише сертифіковані фотографи або компанії можуть використовувати бренд Перегляду вулиць на Картах Google і значок сертифікованого спеціаліста як маркетингові ресурси. Якщо ви сертифікований спеціаліст, використовуйте їх, щоб вирізнитися з-поміж конкурентів. Ви можете розміщувати у своїх ресурсах значок сертифікованого спеціаліста, словесний знак, а також елементи фірмової символіки, зокрема логотипи Карт Google, Перегляду вулиць тощо. Нижче наведено правила використання елементів фірмового оформлення. Якщо ви вважаєте, що хтось порушує їх, повідомте про це.

Дозволено

Дозволено

  • Використовувати значок сертифікованого спеціаліста й елементи фірмового оформлення, лише якщо ви сертифікований учасник програми
  • Пропонувати професійну зйомку кругових панорам разом з іншими послугами
  • Розміщувати значок сертифікованого спеціаліста лише на білому тлі та на достатній відстані від інших елементів
  • Використовувати значок сертифікованого спеціаліста лише зі своїм логотипом та ім’ям або назвою компанії
  • Використовувати значок сертифікованого спеціаліста й елементи фірмового оформлення на веб-сайтах, у презентаціях, на одязі та друкованих торгових матеріалах
  • Використовувати значок сертифікованого спеціаліста й елементи фірмового оформлення як доповнення до основного матеріалу (вони не мають бути найпомітнішими об’єктами на сторінці/одязі)
  • На даху транспортного засобу можна зображати лише назву свого бренду й логотип
Заборонено

Заборонено

  • Приховувати або надавати неправдиву інформацію про те, що ви є учасником програми сертифікації, під час спілкування з клієнтами.
  • Не пов’язуйте послуги, які ви пропонуєте (наприклад, коли рекламуєте себе як сертифікованого спеціаліста з Перегляду вулиць) з участю в програмі Місцеві експерти. Поради щодо того, як учасникам програми Місцеві експерти пропонувати свої фотопослуги, можна переглянути в дописі на форумі "Місцеві експерти".
  • Змінювати значок сертифікованого спеціаліста, логотипи та словесні позначення Карт Google і Перегляду вулиць, зокрема доповнювати їх іншими графічними елементами, розтягувати зображення чи перекладати текст.
  • Застосовувати значок неналежним чином і вводити в оману користувачів, наприклад, розміщувати його так, щоб склалося враження, ніби Google схвалює ваші товари та послуги.
  • Використовувати в доменному імені торговельні марки Google (або схожі на них), зокрема Карт Google, Перегляду вулиць і значок сертифікованого спеціаліста
  • Заборонено використовувати значок Перегляду вулиць або призначені для автомобіля елементи фірмового оформлення програми сертифікації:
    • якщо ви не є учасником програми сертифікації;
    • якщо розмір зображення для автомобіля більший за 30х12 см (або 12х5 дюймів);
    • як єдині або найпомітніші елементи фірмової символіки на автомобілі;
    • Приклади
Правила щодо фірмового оформлення

Елементи фірмового оформлення внизу та вгорі кругових панорам

  • Логотип та/або назва компанії мають бути відповідного розміру. Їх слід розташовувати вгорі або внизу кругових панорам. Вимоги до формату наведено в цих правилах.
  • Розміщуючи елементи фірмової символіки внизу зображень або на даху автомобіля, необхідно:
    • мати дозвіл на використання фірмової символіки;
    • показувати лише релевантний вміст (наприклад, рекламувати місцевий туризм) або зазначати авторство.
  • Якщо фірмова символіка використовується для зазначення авторства або реклами спонсора:
    • не можна разом із нею використовувати бренд Google;
    • забороняється додавати будь-які рекламні зображення чи слогани (якщо вони не релевантні для показаного місця);
    • слід обов’язково зазначати спонсора.
  • Не розміщуйте значок сертифікованого спеціаліста або інші елементи фірмової символіки Google угорі чи внизу кругових панорам, а також не додавайте їх до зображень на даху автомобіля, які можуть потрапити в кадр.

Окрім цих вимог, необхідно також дотримуватися Правил використання атрибутів бренду Google, Умов використання фірмового оформлення, Правил використання служб Карти Google і Google Планета Земля, а також інших рекомендацій щодо використання торговельних марок Google.

Примітка. Якщо ви порушите ці правила, вас можуть позбавити сертифіката й права на використання значка сертифікованого спеціаліста й інших елементів фірмового оформлення.

Прозорість і відповідальність

Надавайте фотопослуги на прозорих умовах, знайте свої права та обов’язки, не порушуйте права інших людей, дотримуйтеся місцевого законодавства й правил використання фірмового оформлення.

Правдиве представлення

Правдиве представлення

Фотографам і агентствам заборонено представляти себе так, щоб складалося враження, ніби вони є співробітниками або партнерами компанії Google. Потрібно представляти себе як незалежних підприємців і говорити клієнтам, що ваш зв’язок із Google обмежується лише використанням сервісу веб-публікацій.
Особиста відповідальність

Особиста відповідальність

Зазвичай опубліковані зображення з’являються на Картах Google уже за кілька секунд, однак потім їх може бути відхилено через невідповідність правилам Карт Google щодо зображень або Умовам використання Карт Google.
  • Якщо зображення, виконані на замовлення й розміщені на Картах Google, відхилено, вирішувати цю проблему повинні фотограф чи агентство та власник компанії.
  • Рекомендуємо фотографам оперативно виправити порушення або замінити зображення, що не відповідають нашим правилам, а потім переконатися, що фотографії схвалено для Карт Google. Якщо проблему не вдасться вирішити, ми закликаємо фотографа або агентство повернути клієнту кошти в повному обсязі.
Право власності на зображення

Право власності на зображення

Ми рекомендуємо фотографам/агентствам і власникам компаній укладати письмову угоду, у якій буде чітко прописано умови, гарантії та права власності на роботу.
  • Визначте, кому належатимуть знімки після фотосесії. Якщо право власності залишається за фотографом/агентством, слід переконатися, що власник компанії поінформований про те, як він може використовувати зображення без порушення авторських прав фотографа/агентства. Якщо світлини належатимуть власнику компанії, упевніться, що фотограф/агентство погоджується на передачу всіх зображень власнику та розуміє свої права.
  • Те саме зображення не можна публікувати у двох облікових записах (наприклад, у профілі фотографа та власника компанії).
Дотримання місцевих законів

Дотримання місцевих законів

Обслуговуючи клієнтів, обов’язково дотримуйтеся всіх місцевих і державних законів. Надавайте лише правдиву інформацію про рівень своєї майстерності та кінцеву якість роботи. Ви повинні надавати гарантію на виконані роботи, для яких вас наймають.
Видимість зображень

Видимість зображень

Google визначає рейтинг зображень для показу на Картах Google незалежно від будь-яких контрактів і комерційних угод між третіми сторонами, зокрема угод між власниками компаній і фотографами. Це означає, що наявність платних професійних фотознімків не впливає на рейтинг і появу зображень компанії на Картах Google.
Уникнення конфлікту інтересів

Уникнення конфлікту інтересів

Деякі програми Google, зокрема Місцеві експерти, передбачають некомерційну діяльність (тобто учасники розміщують свої матеріали безкоштовно). Якщо ви пропонуєте свої послуги (наприклад, рекламуєте себе як сертифікованого спеціаліста сервісу Перегляд вулиць), не пов’язуйте цю діяльність із будь-якою непрофесійною, яка передбачає неупередженість (наприклад, публікацію об’єктивного рейтингу або відгуку як місцевого експерта).