15 років відкриттів
Перегляд вулиць допомагає досліджувати світ на Картах Google із 2007 року. Разом із вами ми спроектували на карту панорами для понад 16 мільйонів кілометрів: від неймовірних місць на Землі та знімків із космосу до вашої улюбленої кав’ярні поруч із домом. Попереду ще багато нових місць, і ми з нетерпінням чекаємо на їх знімки.
Що таке Перегляд вулиць?
Де Google робитиме наступну зйомку для Перегляду вулиць
Дізнайтеся, куди далі вирушає команда Перегляду вулиць на автомобілі з камерою або пішки з трекером
{[key]}, Докладніше
Додайте зображення в Перегляд вулиць
Показуйте, як живе ваша місцева громада й чим цікаве ваше місто чи село, допомагайте компаніям виділятися на Картах Google, додавайте зображення місцевих доріг або покращуйте наявні зображення Перегляду вулиць. Додавати контент можна різними способами – користуйтеся ними, щоб привернути увагу до себе на Картах Google.
Програма сертифікації фотографів Перегляду вулиць
Сертифіковані фотографи або агентства – це досвідчені професіонали, які мають необхідні навички й обладнання, щоб створювати зображення для Перегляду вулиць як назовні, так і всередині приміщень. Зверніться до таких спеціалістів, щоб користувачі Карт Google знали, який вигляд має ваша компанія.
Публікуйте серії фотографій
Створюйте панорамні фотографії своїм смартфоном Android завдяки новій бета-функції в додатку Перегляд вулиць.
Створюйте й розміщуйте власні зображення Перегляду вулиць
Озбройтесь обладнанням, сумісним із Переглядом вулиць, і публікуйте зображення за допомогою Студії Перегляду вулиць.
-
За статистикою, 44% користувачів застосовують картографічні сервіси під час пошуку різних закладів і компаній.
Дослідження компанії Ipsos [PDF англійською мовою]
-
У середньому 41% таких пошуків місця завершується реальним відвідуванням.
Дослідження компанії Ipsos [PDF англійською мовою]
-
Докладна інформація про дослідження
- Було проведено онлайн-опитування серед споживачів, які протягом попередніх 30 днів шукали в мережі ресторан або готель (на будь-яких пристроях).
- Загалом із 21 липня до 2 серпня 2015 року було отримано відповіді від 1201 респондента.
- З метою експерименту було створено різні версії інформації про місцеві компанії (готель і ресторан). Усі вони містили базові дані, а також фото та/або віртуальну екскурсію. Для створення всіх версій використовувалися ті самі мультимедійні засоби.
- Респондентам було запропоновано переглянути одну з версій для кожного закладу (у випадковому порядку). Кожен респондент переглянув:
- інформацію про готель і ресторан; та
- інформацію про компанію з віртуальною екскурсією й без неї.
- Примітка: різні версії інформації про компанію рівномірно перемішувалися протягом усього дослідження.
- Після перегляду інформації про кожну компанію респонденти мали оцінити свій інтерес до бронювання.
- Для різних версій (з екскурсією й без неї) було обчислено середню оцінку, виходячи з якої дослідники визначили вплив віртуальних екскурсій на інтерес до пропонованих компаній.
Співпрацюйте із сертифікованими фотографами й агентствами
Звертайтеся до сертифікованих фотографів і агентств, замовляючи в них послуги, які допоможуть вашій компанії стати помітнішою на Картах Google