Привертайте увагу до своєї компанії за допомогою Перегляду вулиць

Покажіть клієнтам свою компанію, додавши фотографії та віртуальну екскурсію на її сторінку.

Компанії, сторінки яких відображаються поруч із результатами пошуку:

  • на 94% частіше справляють враження надійних;
  • залучають більше клієнтів, ніж компанії, які не мають сторінки;
  • на 29% ефективніше спонукають споживачів придбати їх товари чи замовити в них послуги.

Значок PDF Дослідження компанії Ipsos MediaCT

Компанії, що мають свої сторінки:
Компанії, що мають свої сторінки:

Навіщо додавати мультимедійні файли на сторінку компанії

  • За статистикою, 44% користувачів вдаються до картографічних сервісів під час пошуку різних закладів і компаній.
  • Сторінки компаній із фотографіями та віртуальною екскурсією викликають удвічі більший інтерес.
  • У середньому 41% людей, які знайшли та переглянули інформацію про таку компанію, потім відвідують її.

Значок PDF Приклад використання Перегляду вулиць

Проведіть віртуальну екскурсію своєю компанією

Запросіть потенційних клієнтів на віртуальну екскурсію своєю компанією, щоб заохотити їх відвідати ваш заклад. Найміть довіреного фотографа або агентство, щоб вони створили професійні панорами інтер’єрів вашої компанії, або зробіть знімки для Перегляду вулиць самі.

Додайте зображення для Перегляду вулиць

Додайте зображення для Перегляду вулиць:

  • Налаштуйте й підключіть кругові камери.
  • Зробіть знімки й опублікуйте їх за допомогою додатка Перегляд вулиць.
  • Вставляйте кругові панорами, діліться ними та надсилайте їх із додатка Перегляд вулиць.

Виберіть фотографа для Перегляду вулиць

Замовляйте послуги довірених фотографів або агентств, які:

  • знімають і публікують професійні кругові панорами;
  • мають сертифікат і знають стандарти Google щодо якості зображень;
  • допомагають власникам компаній підтвердити їхні права на сторінку в сервісі Google Мій бізнес.

Що потрібно знати, наймаючи довіреного фотографа або агентство

Фотографії, які зробить досвідчений автор зображень для Перегляду вулиць, допоможуть швидко й легко охопити широку аудиторію.
Нижче описано, яку відповідальність несе в такому разі кожна зі сторін.


Власники компаній

Власники компаній

Якщо ви вирішили скористатися послугами професійного фотографа, щоб зробити фотосесію для своєї компанії, зверніть увагу, що компанія Google не наймає на роботу фотографів і не укладає контрактів з агентствами, тому не може гарантувати якості їхніх послуг.

  • Якщо виникає спір щодо фотографій вашої компанії, ви маєте вирішити його з фотографом або агентством відповідно до умов укладеної між вами угоди. Компанія Google не виступає посередником у спорах третіх сторін.
  • Компанія Google не наймає на роботу фотографів і не укладає контрактів з агентствами, однак дає їм змогу отримати значок сертифікованого спеціаліста. Для цього фотографи й агентства мають створити й опублікувати принаймні 50 кругових панорам, які відповідають нашим стандартам якості, щоб ми могли визначити їхній рівень професіоналізму.

Як компанія може зв’язатися з фотографом або агентством

Якщо компанія замовляє професійну фотосесію, Google може надати її контактну інформацію довіреним фотографам і агентствам.

  • Довірені фотографи або агентства – це незалежні сторони; вони не мають видавати себе за безпосередніх партнерів Google.
  • Ми прагнемо створити оптимальні умови для співпраці компаній із фотографами або агентствами. Залежно від обставин ми можемо надавати всім або лише деяким довіреним фотографам чи агентствам додаткові можливості для розвитку бізнесу.

Як компанія може зв’язатися з фотографом або агентством
Підтверджені сторінки компаній

Підтверджені сторінки компаній

Власники підтверджених компаній можуть оновлювати інформацію про них на Картах і в інших ресурсах Google. Довірені фотографи або агентства можуть допомогти своїм клієнтам підтвердити їхні права на компанію в сервісі Google Мій бізнес.

  • Якщо компанія розташована в країні, де підтримується сервіс Google Мій бізнес, але інформацію про неї ще не розміщено в Google, довірені фотографи або агентства можуть допомогти власнику створити сторінку компанії та підтвердити права на неї.

Нові способи залучення клієнтів

Рекламуйте свою компанію в Пошуку, на Картах Google тощо.

Нові способи залучення клієнтів

  • Створіть безкоштовну сторінку компанії в сервісі Google Мій бізнес, яка відображатиметься поруч із результатами пошуку.
  • Підтримуйте зв’язок із клієнтами за допомогою Публікацій Google і повідомлень.
  • Публікуйте фотографії, новини та пропозиції, щоб зацікавити аудиторію.
  • Дізнавайтеся, що працює найефективніше, завдяки статистиці від Google і використовуйте ці дані для залучення постійних клієнтів.

Почати