Перейти до контенту

Перетворіть якомога більше онлайн-покупців на своїх клієнтів

Мільйони покупців використовують Google щодня. Завдяки Google Merchant Center ви можете створювати потужні рекламні кампанії з максимальною ефективністю для просування своїх товарів у Пошуку, на YouTube тощо.
Інтерфейс, що демонструє, як користувач шукає взуття для бігу в Google. На передньому плані виділено результати з рекламованими товарами.

Рекламуйте свої товари в Google за три кроки

Merchant Center дає змогу централізовано керувати даними про товари в Google і запускати рекламні кампанії.

Додайте дані про товари в Merchant Center

Для початку безкоштовно створіть обліковий запис Merchant Center. Потім додайте свої товари в Google, зв’язавши онлайн-магазин або завантаживши файл з інформацією про асортимент, такою як назви, ціни й фотографії товарів.

Збільште кількість конверсій і обсяг продажів за допомогою кампаній із максимальною ефективністю

Залучайте цінних клієнтів у різних сервісах Google

Просувайте свої товари в усіх рекламних каналах Google за допомогою єдиної кампанії з максимальною ефективністю.

Інтерфейс мобільного пристрою, що демонструє картку з інформацією про чорне взуття для бігу. Під зображенням товару наведено назву, ціну, відгуки й відомості про доставку. Навколо цього модуля розміщено значки продуктів Google (таких як Карти, Пошук і YouTube), де товар може показуватися.

Збільште обсяг продажів і підвищте рентабельність інвестицій

Кампанії з максимальною ефективністю використовують штучний інтелект від Google, щоб збільшити обсяг продажів і підвищити рентабельність інвестицій, показуючи рекламу потрібним клієнтам у потрібний час на різних платформах Google.

Стрілка на позначення зростання популярності в оточенні значків продуктів Google (таких як Карти, Пошук і YouTube), у яких користувачі Merchant Center можуть показувати свої товари й інформацію про компанію.

Отримуйте дієву статистику продуктивності

Будьте в курсі мінливих потреб клієнтів за допомогою персоналізованої статистики, зокрема тенденцій пошуку й прогнозів попиту в Google Ads. Отримайте пояснення, щоб краще розібратися в змінах ефективності, і рекомендації щодо покращення вашої кампанії.

Модуль інтерфейсу Merchant Center, що демонструє популярні пошукові терміни, пов’язані з компанією користувача.

Поширені запитання

Що таке кампанії з максимальною ефективністю?

Кампанії з максимальною ефективністю замінюють розумні торгові й місцеві кампанії. Це тип кампаній на основі цілей, який дає змогу користуватися всіма рекламними ресурсами Google Ads у межах однієї кампанії. Він допомагає знаходити нових клієнтів і отримувати більше конверсій у всіх каналах Google, зокрема на YouTube, Картах, у Gmail, рекомендаціях, медійній і пошуковій мережах.

Кампанії з максимальною ефективністю можна запускати безпосередньо в Merchant Center. Щоб користуватися додатковими функціями, ви можете керувати своїми кампаніями в Google Ads.

Чи можу я використовувати сторонні інструменти для запуску кампаній із максимальною ефективністю?

Якщо ви використовуєте платформу електронної комерції, як-от Shopify, Woo, WIX або PrestaShop, ви можете легко синхронізувати свої товари й запускати кампанії з максимальною ефективністю безпосередньо з відповідної платформи.

У Європейській економічній зоні, Великій Британії і Швейцарії кампанії з максимальною ефективністю можна використовувати з будь-яким сервісом порівняння цін. Оголошення показуватимуться на сторінках загальних результатів пошуку й на будь-яких інших платформах, для яких увімкнено сервіс порівняння цін.

Чи можна використовувати кампанії з максимальною ефективністю для досягнення кількох цілей?

У Google Merchant Center кампанії з максимальною ефективністю зосереджені на онлайн-продажах. Якщо ви керуєте кампаніями в Google Ads, то можете налаштувати для однієї кампанії з максимальною ефективністю різні цілі, як-от конверсії онлайн і у звичайних магазинах. Рекомендуємо відстежувати цінність для всіх ваших цілей конверсій – тоді кампанія з максимальною ефективністю забезпечить максимальну цінність конверсій для вашого бюджету.

Чи потрібні інші об’єкти креативів, якщо я зв’яжу фід товарів Google Merchant Center?

Якщо у вас є фід Merchant Center, то зображення ваших товарів, ціни й інші дані використовуватимуться для створення привабливих креативів у кампаніях із максимальною ефективністю.

Якщо ви керуєте кампаніями в Google Ads, то ми наполегливо рекомендуємо додавати також інші об’єкти. Що більше високоякісних об’єктів креативів для тексту, зображень і відео ви надасте, то більше форматів оголошень можна буде застосувати в кампанії з максимальною ефективністю й більше позицій асортименту покажуть вашу рекламу, що дасть змогу досягти максимального результату.

Як найкраще застосовувати кампанії з максимальною ефективністю?

Щоб отримати якнайбільшу користь від кампанії, дотримуйтеся практичних порад, наведених на цій сторінці.

Готові збільшити обсяг продажів? Почніть використовувати Merchant Center і кампанії з максимальною ефективністю.