Музей Вінсента ван Гога

Завдяки співробітникам Музею Вінсента ван Гога люди з усього світу можуть знайомитися з життям і творчістю великого художника, а також мистецтвом його часу.

Розмір організації

Середня

Сектор

Мистецтво, культура та гуманітарні науки

Цілі

Визначте ефективність веб-сайту

Залучіть трафік на веб-сайт

Зберігайте й упорядковуйте свої дані та матеріали в хмарі

Збільште кількість підписок

Отримайте нові підписки

Підвищуйте рівень обізнаності

Розширте охоплення

Спілкуйтеся та співпрацюйте ефективно

Спільний доступ до інформації

Створюйте контент для YouTube

Цілі: зацікавити аудиторію

Продукт

Google Workspace для неприбуткових організацій

Google Ad Grants

Програма YouTube для неприбуткових організацій

Автор фотографії

Музей Вінсента ван Гога. Фото: Ян Кес Стенман

Веб-сайт

https://www.vangoghmuseum.com

Завдання

Дванадцять років тому керівництво Музею Вінсента ван Гога вирішило найняти менеджера з роботи з електронними ЗМІ. Сьогодні в музеї діє відділ цифрових комунікацій із шести спеціалістів, у функції якого входить популяризація творчості Вінсента ван Гога, взаємодія з громадськістю в усьому світі, продаж квитків в Інтернеті та розповсюдження анонсів заходів. Налагодити ефективну співпрацю у великій команді складніше, але вона відкриває додаткові можливості. Яскравий приклад цього – Музей Месдаха в Гаазі під керуванням Музею Вінсента ван Гога. Музей Месдаха менш відомий. Щоб виправити це, співробітники відділу цифрових комунікацій вирішили скористатись інструментами Google.

Історія

Завдяки співробітникам Музею Вінсента ван Гога, відкритого в Амстердамі в 1973 р., широка аудиторія може ознайомитися з життям і творчістю цього великого художника, а також із мистецтвом його часу. У музеї представлена найбільша у світі колекція творів Вінсента ван Гога. У 2016 році музей відвідали 2,1 мільйона людей. Це другий за популярністю музей у Нідерландах. Під його керівництвом також перебуває Музей Месдаха в Гаазі, який було засновано художником і колекціонером Гендріком Віллемом Месдахом і його дружиною Сіною Месдах. У приміщенні цього музею, який раніше слугував подружжю домом, виставлено зібрані ними роботи майстрів Барбізонської та Гаазької шкіл живопису.

Музей використовує Google Workspace для неприбуткових організацій для внутрішньої комунікації та співпраці з іншими закладами. У сервісі Google Meet проводяться відеозустрічі. Обмін документацією здійснюється в додатках Google Диска, зокрема в Документах. Це звільняє від необхідності зберігати локальні версії файлів. Усі вповноважені співробітники можуть одночасно переглядати й редагувати будь-які документи. Google Диск слугує для музею основним засобом у роботі з документацією та інформаційними ресурсами.

Програма Ad Grants чудово допомагає популяризувати обидва музеї. Вона дає змогу показувати текстові оголошення в потрібних регіонах, завдяки чому продається більше квитків. Співробітники відділу цифрових комунікацій за допомогою Google Analytics з'ясували, що 15% проданих квитків у Музей Вінсента ван Гога та 40% відвідувань його веб-сайту напряму пов'язані з оголошеннями Ad Grants.

"Програма Google для неприбуткових організацій допомагає нам робити творчість Вінсента ван Гога доступною для великої кількості людей у всьому світі. Цьому сприяють і інструменти Google для публікації, розповсюдження та просування контенту".

Едіт Шрьорс, Музей Вінсента ван Гога

Результат

Відколи команда почала використовувати програму Ad Grants, відвідуваність сайту Музею Месдаха виросла вдвічі: оголошення Google приносять 44% трафіку та є головним його джерелом. Для Музею Вінсента ван Гога на першому місці серед джерел трафіку стоїть звичайний пошук Google – на нього припадає 39% відвідувань. Програма Google для неприбуткових організацій має велике значення для нашого закладу й аудиторії.

За допомогою сервісу Google Business Profile музей публікує свої актуальні години роботи, щоб відвідувачі могли легко спланувати свою подорож. Також відділ цифрових комунікацій відкрив для себе потенціал Google Analytics: за допомогою цього сервісу можна відстежувати й оцінювати поведінку відвідувачів сайту й аналізувати джерела трафіку. Канал Музею Вінсента ван Гога на YouTube налічує понад 27500 підписок. Працівники музею публікують у ньому оригінальний контент, наприклад презентації виставок. Ролик на головній сторінці Meet Vincent (Познайомтеся з Ван Гогом) уже набрав понад 77 000 переглядів.

Життя й творчість великого художника викликають великий інтерес у суспільстві. Для музею важливо було запропонувати глядачам з усього світу різноманітний і якісний контент, зокрема навчальні ролики, теми для дослідницьких робіт, анонси виставок тощо. Помітивши, що популярність відео росте, відділ цифрових комунікацій став виділяти на їх створення більше ресурсів. У підготовці матеріалів також беруть участь співробітники інших відділів, зокрема освіти та маркетингу. Завдяки такому підходу вдається не лише зробити відео інформативними та цікавими, а й привернути увагу до самого музею. За останні роки сервіс YouTube став виконувати функцію пошукової системи, тому працівники музею приділяють увагу пошуковій оптимізації свого відеоконтенту. Вони також розміщують його на різних платформах, зокрема власному сайті.

Дізнайтеся, як інші організації досягають своїх цілей за допомогою Google для неприбуткових організацій.