Дізнайтеся, як різні організації в усьому світі розширили свою аудиторію та здобули нових спонсорів за допомогою Google для неприбуткових організацій.
Action Against Hunger використовує інструменти Google, щоб забезпечити зручну співпрацю між людьми з різних країн і збирати пожертви для порятунку життів.
Завдяки всесвітній спільноті YouTube організація Anaheim Ballet змогла охопити мільйони глядачів, не залишаючи свою сцену.
За допомогою соціальних і аналітичних сервісів, а також інструментів для оптимізації від Google організація Charity: Water навчає волонтерів, інформує спонсорів і ділиться своїми ідеями.
Завдяки інструментам Google для некомерційних організацій CVTC надійно й упорядковано зберігає конфіденційну інформацію, а також спрощує робочий процес.
Direct Relief використовує інструменти Google, щоб залучити нових спонсорів і волонтерів, усунути перешкоди для благодійності й надати наочне уявлення про результати своєї роботи.
Фонд Todo Mejora використовує Google Ad Grants, щоб звертатися до ЛГБТ-підлітків у Чилі, які переживають кризу.
Організація Girl Scouts of Japan, яка об'єднує дівчат і молодих жінок, використовує інструменти Google для інформаційної підтримки своїх програм і захисту даних.
JGI використовує інструменти Google Планета Земля, щоб збирати інформацію про зникнення лісу, перетворювати її в наочний формат і ділитися нею зі світом.
Kiva використовує YouTube, щоб активізувати свою спільноту, і заохочує колег, волонтерів та користувачів ділитися своїми історіями.
NRDC використовує інструменти Google, щоб ефективно обмінюватись інформацією, аналізувати зібрані дані та розширювати аудиторію свого веб-сайту.
За допомогою Google Workspace організація Navigators USA може координувати дії великої кількості волонтерів і батьків по всій країні.
Завдяки Google Workspace організації Nuru вдається ефективно координувати діяльність команди в 11 різних часових поясах.
RNLI використовує інструменти Google, щоб покращити поінформованість, заохочувати нових спонсорів і волонтерів та краще розуміти відвідувачів свого веб-сайту.
Під час Спеціальних Олімпійських ігор – 2015 їх організатори використовували для координації роботи волонтерів пакет Google Workspace, а для залучення глядачів – сервіс Ad Grants.
Плем'я Суруї використовувало Google Планета Земля й Open Data Kit для запису випадків незаконних лісозаготівель на своїх землях.
Завдяки продуктам Google для неприбуткових організацій Thrive DC економить час і може надавати більше допомоги нужденним.
Музей Вінсента ван Гога використовує YouTube і Ad Grants, щоб залучати відвідувачів і популяризувати творчість великого художника.
WaterAid використовує інструменти Google для створення більш привабливого та інтерактивного контенту, поглиблюючи зв'язки з жертводавцями.
WITNESS використовує безкоштовні інструменти Google, щоб поширювати контент і координувати щоденну діяльність.