Партнерство,
що веде до успіху

Ставши учасником програми Google Partners, ви отримаєте доступ до навчальних курсів, підтримки й ресурсів, які допоможуть вашим клієнтам досягати успіхів, а вашій компанії – рости та виділятися серед конкурентів.

Приєднатися до Google Partners

Зареєструйтеся за допомогою керуючого облікового запису
Google Ads своєї компанії.

Користуйтеся перевагами,
створеними спеціально для вас

Навчання та статистика

Покращуйте навички роботи з продуктами Google і будьте в курсі останніх тенденцій рекламного ринку.

Доступ і підтримка

Отримуйте технічну підтримку наших спеціалістів і доступ до спеціалізованих ресурсів, щоб допомагати клієнтам досягати успіху.

Визнання й винагороди

Демонструйте свої знання й досвід клієнтам і отримуйте винагороди за свої досягнення.

Навчання та статистика

Навчання та статистика

Учасник

Партнер

Преміум-партнер

Сертифікація з продуктів

Проходьте курси з Google Ads на безкоштовній платформі Skillshop,
покращуйте свої знання й отримуйте сертифікати.

Статистичні звіти для Партнерів

Дізнавайтеся про корисні інструменти, цікаві ресурси, новини програми та галузі, а також переймайте досвід провідних експертів із цифрової реклами з щоквартальної розсилки.

Ресурси щодо різноманітності й інклюзії

Отримуйте ресурси, які допоможуть вам створити більш інклюзивне середовище
для вашої команди.

Поглиблені курси з продуктів

Покращуйте свої навички роботи з Google Ads за допомогою навчальних курсів,
доступних у записі, чи дивіться прямі ефіри на сайті Google Partners Academy.

Доступ і підтримка

Доступ і підтримка

Учасник

Партнер

Преміум-партнер

Звіти про ефективність облікового запису

Щотижневий звіт містить інформацію про ефективність ваших кампаній, а також рекомендації про те, як її підвищити.

Технічна підтримка й підтримка облікового запису

Знайдіть відповіді на свої запитання в Довідковому центрі Google Ads або зв’яжіться зі спеціалістом служби підтримки телефоном, електронною поштою чи в чаті.

Заходи для керівників

На спеціальних заходах керівники рекламних агентств можуть брати участь в обговореннях зі спеціалістами з продажів і продуктів Google та отримувати поради щодо розвитку бізнесу.

Визнання й винагороди

Визнання й винагороди

Учасник

Партнер

Преміум-партнер

Конкурси й винагороди

Надихайте та мотивуйте свою команду поглиблювати знання й досягати кращих результатів для компанії та клієнтів за допомогою щоквартальних цілей у програмі Google Partners Rewards.

Спеціальні пропозиції

Підтримайте рекламні бюджети нових клієнтів, надавши їм безкоштовні бонуси на рекламу. Бонуси автоматично додаються в облікові записи, які відповідають вимогам.

Значок Партнера Google

Значок Партнера Google свідчить про те, що ви володієте найактуальнішими знаннями
про продукти Google Ads, а також привертає увагу клієнтів і виділяє вас серед конкурентів.

Винагороди для Преміум-партнерів

Щороку на Premier Partner Awards ми винагороджуємо Преміум-партнерів, які досягли значних результатів у цифровому маркетингу та допомогли своїм клієнтам досягти успіху за допомогою рекламних рішень Google Ads.

Три рівні партнерства

Програма Google Partners пропонує три рівні участі – учасник, Партнер і Преміум-партнер. Кожен із цих рівнів має власні переваги та можливості для поглиблення партнерства з Google.

Учасник

Отримайте доступ до стандартних переваг, за допомогою яких ви зможете рости, розвивати свої навички роботи з Google Ads і допомагати клієнтам досягати успіху.

Як стати учасником?

Зареєструйтеся в програмі Google Partners за допомогою керуючого облікового запису Google Ads своєї компанії.

Партнер

Співпрацюйте з Google іще тісніше, ставши Партнером і отримавши відповідний значок.

Як стати Партнером?

Зареєструйтеся в програмі й дотримуйтеся наших вимог до Партнерів (ефективність, витрати, сертифікація).

Преміум-партнер

Ексклюзивний статус Преміум-партнера щороку отримують 3% найкращих компаній-учасниць програми Google Partners.

Як стати Преміум-партнером?

Зареєструйтеся в програмі, дотримуйтеся наших вимог до Партнерів (ефективність, витрати, сертифікація) й увійдіть до 3% найкращих партнерів (це стане можливим із лютого 2022 р.).

Цінність значка

Значок Партнера Google показуватиме вашим
потенційним клієнтам, що ваша компанія має
кваліфікованих спеціалістів із Google Ads,
а також вирізнятиме вас серед конкурентів.

Значки Партнерів і Преміум-партнерів будуть дійсні до лютого 2022 року.

Починаючи з червня 2021 року, Партнери зможуть отримати новий значок.*

* Новий значок Преміум-партнера буде доступним із лютого 2022 року.

Приєднуйтесь до програми Google Partners сьогодні

Розвивайте навички роботи з Google Ads, вирізняйтеся
з-поміж конкурентів і допомагайте своїм клієнтам
досягати цілей.

Приєднатися до Google Partners

Зареєструйтеся за допомогою керуючого облікового запису
Google Ads своєї компанії.