Thrive DC

Організація Thrive DC, заснована 1979 року, допомагає безпритульним у столиці США.

Розмір організації

Мала

Сектор

Гуманітарна допомога

Цілі

Залучайте й навчайте волонтерів, спілкуйтеся з ними

Залучіть трафік на веб-сайт

Збирайте кошти

Знайдіть жертводавців

Підвищте продуктивність і спростіть робочі процеси

Підвищуйте рівень обізнаності

Розширте охоплення

Спілкуйтеся та співпрацюйте ефективно

Продукт

Google Workspace для неприбуткових організацій

Google Ad Grants

Автор фотографії

Thrive DC

Веб-сайт

https://www.thrivedc.org

Завдання

16,4% населення Вашингтону, округ Колумбія, живе в бідності1, а ціни на житло з кожним роком ростуть. Організації Thrive DC потрібно діяти швидко й працювати в достатніх масштабах, щоб запобігти зростанню кількості безпритульних у цьому місті. Зараз їх налічується 74002.

"Уявіть, що ви зібрали 3 мільйони доларів, щоб нагодувати за рік тисячі людей, комусь допомогти позбутися алкогольної й наркотичної залежності, комусь – повернутися до нормального життя після тюремного ув'язнення, а комусь – знайти роботу. Ми витрачаємо на це багато зусиль, тому для нас критично важлива ефективність нашої діяльності. Забезпечити її нам допомагають інструменти, які Google надає неприбутковим організаціям".

Деніел Мелой, директор із розвитку Thrive DC

Історія

Звичайний ранок для співробітників Thrive DC починається з того, що їм потрібно забезпечити ситним сніданком 150–200 людей, а потім надати цим людям доступ до пральні та душу. Упродовж тижня представники цієї організації проводять психологічні консультації з позбавлення від різних форм залежності, заняття з професійної підготовки та заходи із соціальної реабілітації колишніх в'язнів. Вони також завідують продовольчим банком Thrive DC, забезпечують доступ до комп'ютерного класу та надають послуги поштового зв'язку для тисяч своїх підопічних. У Thrive DC всього 16 штатних працівників, але при цьому організація щороку надає допомогу понад 2000 людям, координує роботу 2400 волонтерів, готує 160 000 сніданків і обідів та роздає більше ніж 63 000 кг їжі у своїй їдальні для нужденних.

Секрет успіху Thrive DC полягає в тому, що ця організація залучає здібних співробітників, дотримується чіткої системи керування волонтерами та реалізує ефективну стратегію збору коштів. Представники програми Google для неприбуткових організацій на власні очі переконалися, наскільки активно співробітники вашингтонського офісу Thrive DC використовують продукти Google у своїй роботі. Ми пишаємося цим.

Висока ефективність украй важлива для невеликого колективу, який змінює життя тисяч людей. Завдяки Google Workspace співробітники Thrive DC можуть працювати ще ефективніше. Google Календар допомагає щотижня організовувати участь сотень волонтерів у шести різних програмах. Заходи виділяються певним кольором, завдяки чому можна одразу зрозуміти, які групи проводять їх і коли. Google Диск і Meet забезпечують безпрецедентну гнучкість і ефективність спільної діяльності. "Коли ми працюємо над систематизацією бази даних, то можемо спільно редагувати ту саму таблицю Google. Унаслідок цього ми виконуємо за дві години те, на що за інших обставин пішло б два тижні, – каже Кіра Ланьє, менеджер із розвитку Thrive DC. – Якщо ми не сидимо поруч, то можемо спілкуватися в груповому чаті Hangouts".

"Завдяки Google Workspace ми працюємо швидше й можемо приділяти більше часу роботі на благо суспільства".

Кіра Ланьє, менеджер із розвитку Thrive DC


Вираз "робота на благо суспільства" в розумінні працівників Thrive DC має цілком конкретне значення. Вони щодня пропонують їжу та догляд соціально-вразливій групі населення, а також розробляють програми допомоги безпритульним, щоб ті могли повторно інтегруватися в суспільство, навчитися забезпечувати себе, знайти роботу та з часом знову мати дім. Така амбітна ціль потребує все більшої кількості ресурсів. Для Thrive DC досі важливі традиційні способи збору коштів поза Інтернетом, але обсяг пожертв, які вдається збирати завдяки кампаніям із розсилки листів звичайною поштою, не збільшується. Організація змогла відкрити для себе нові можливості й залучити фінансування завдяки онлайн-інструменту Ad Grants. "Спонсори та волонтери тепер знають про нас більше, ніж коли-небудь раніше, і все завдяки тому, що ми можемо розміщувати рекламу в Інтернеті [безкоштовно]. Без Google нам не вистачило б на це коштів", – розповідає Алісія Хортон, генеральний директор Thrive DC. Щорічне відсоткове зростання обсягу пожертв, залучених організацією через Інтернет, виражається у двозначних числах.

Результат використання Google для неприбуткових організацій

  • З Google Workspace співробітники Thrive DC отримали можливість по-іншому працювати, керувати волонтерами, спілкуватися між собою й навіть шукати нових працівників, одного з яких уперше найняли віддалено. Завдяки відеоконференціям у Meet і спільному доступу до документів на Google Диску всі вони можуть без проблем виконувати свої обов’язки разом і одночасно, навіть перебуваючи в різних місцях.
  • Безкоштовні сервіси Google Workspace і Ad Grants економлять Thrive DC суму, еквівалентну вартості більше ніж 1000 візитів до лікарів і 40 000 додаткових сніданків та обідів на рік.
  • Результати використання Ad Grants
    • Обсяг онлайн-пожертв із 2017 по 2018 рік зріс на 38%.
    • Сайт Thrive DC почав привертати стільки уваги, що тепер організація отримує достатньо заявок від волонтерів через Інтернет і більше не витрачає час на їх пошук. Завдяки цьому Thrive DC щороку економить 40 робочих днів і збирає, разом із наявними додатковими ресурсами, кошти на оплату 5400 візитів до лікарів для підопічних організації.

1Джерело: Бюро перепису населення США, округ Колумбія, Quick Facts (Коротка довідка), 2017 р.
2Джерело: Міжвідомча рада США з питань безпритульності

Дізнайтеся, як інші організації досягають своїх цілей за допомогою Google для неприбуткових організацій.