Royal National Lifeboat Institution

RNLI (Royal National Lifeboat Institution) – це благодійна організація, яка рятує життя в морі. З 1824 року рятувальні екіпажі RNLI врятували щонайменше 140 000 життів у морі завдяки благодійним пожертвам.

Розмір організації

Середня

Сектор

Суспільно-корисна діяльність

Цілі

Залучайте й навчайте волонтерів, спілкуйтеся з ними

Знайдіть жертводавців

Підвищуйте рівень обізнаності

Продукт

Google Ad Grants

Програма YouTube для неприбуткових організацій

Автор фотографії

Найджел Міллард, RNLI

Веб-сайт

https://rnli.org/

Завдання

Організація RNLI в середньому рятує 24 життя на день. Її учасники організували цілодобову службу пошуку та порятунку шлюпок у Великобританії та Ірландії, а також сезонну службу рятувальників. RNLI існує завдяки пожертвам спонсорів. Це означає, що підвищення рівня поінформованості про організацію є надзвичайно важливим.

Історія

RNLI використовує інструменти Google, щоб якомога краще взаємодіяти з наявними спонсорами й волонтерами та залучати нових.

Благодійний фонд керує понад 230 станціями рятувальних шлюпок на території Великобританії та Ірландії. Кожен рятувальний човен має камеру, яка знімає всі дії під час порятунку. Драматичні кадри з реального життя розміщують на YouTube, де наявні спонсори можуть переконатися, як їхні внески змінюють світ. Допомога риболовному судну, що перекинулося під час сильного шторму, або рятування мокрого цуцика, який повернувся до свого власника, — цей контент також висвітлює роботу некомерційної організації для молодшої аудиторії. Каналі RNLI на YouTube має 10 000 підписок і в середньому 75 000 переглядів на місяць.

З 2005 року RNLI використовує Google Ads та Ad Grants для націлювання на нових спонсорів і волонтерів – правильних прихильників у правильний час. За десять років, коли BBC зняла масштабний документальний фільм про RNLI, організація використовувала Ad Grants, щоб максимально використати цю можливість і розповісти про себе якомога більшій кількості людей. Завдяки відповідному контенту та ефективному націлюванню вдалося досягти рекордної кількості відвідувань та пожертв.

RNLI давно використовує Google Analytics для аналізу показників трафіку та поведінки користувачів. Починаючи з 2014 року, ці статистичні дані вперше вкладаються в першу стратегію контенту для всієї організації. В організації RNLI працівники не просто дивляться на звіти – вони діють на їх основі. Вони мають переконатися, що онлайн-контент підходить для їхньої аудиторії, а веб-сайти спонукають до необхідних дій.

"Використання інструментів, які надає Google, дозволило нам вивчити нові способи збільшення охоплення для нашої благодійності та роботи наших волонтерів."

Найджел Саксон, менеджер Emedia, RNLI

Вплив

Як некомерційна організація, яка отримує 92% свого доходу від пожертвувань, RNLI може продовжувати рятувати життя у морі щодня завдяки невеликій допомозі від інструментів Google для некомерційних організацій, що збільшують охоплення та, як наслідок, пожертви.

Дізнайтеся, як інші організації досягають своїх цілей за допомогою Google для неприбуткових організацій.