GoogleАналітика

Програма для сертифікованих партнерів Google Analytics

Програма для сертифікованих партнерів Google Analytics – це акредитація на рівні компанії для бізнес-консультантів, які формують, продають і надають підприємцям у мережі послуги аналітики, тестування веб-сторінок і оптимізації конверсій. Якщо ваша компанія займається саме цим, приєднайтеся до програми для сертифікованих партнерів Google Analytics, щоб розширити свій бізнес, а також значно підвищити рейтинг конверсій і прибутковість веб-сторінок своїх клієнтів.

Переваги програми

  • Доступ до емблеми сертифікованого партнера, яка користується довірою й надається до перевірки
  • Посвяченість у плани розробки продуктів і бета-функцій
  • Запрошення на події, доступні виключно для сертифікованих партнерів GA і GWO
  • Підтримка для вирішення складних технічних питань
  • Зв’язок із командою маркетингу та керування продуктом Analytics
  • Можливості публічних виступів під час заходів Google.
  • Можливі рекомендації клієнтів

Як подати заявку

У заявці необхідно подати чіткі відомості за всіма зазначеними далі критеріями. Недостатнє висвітлення якогось із критеріїв призведе до відхилення заявки.

Завантажити шаблон заявки на участь

Розділ 1. Вимоги до фахових умінь

  • Опишіть, як ви плануєте оцінювати веб-аналітику, включно зі схемою чи шаблонами, які використовуються для розробки та реалізації комплексної веб-аналітики.
  • Надайте детальні відомості про 3 комерційні проекти Google Analytics, професійно виконані для 3 різних клієнтів, до яких можна звернутися для перевірки й отримання додаткової інформації.
  • У цих прикладах проектів слід представити роботу, яка: (a) демонструє вашу спроможність виходити за межі простого, стандартного застосування інструменту, (б) винятково вплинула на клієнта або (в) засвідчує глибоке розуміння веб-аналізу.

Розділ 2. Ділові вимоги

  • Ви маєте представляти підприємство й мати юридичний дозвіл на ведення комерційної діяльності у своїй місцевості.
  • У вас має бути певна електронна систему обліку клієнтських запитів на підтримку, щоб керувати цими запитами й відстежувати їх.
  • Надайте підтвердження наявності відповідного для вашої юрисдикції полісу страхування професійної відповідальності (у США – на 1 млн. дол. США). Якщо у вашому регіоні ця вимога не чинна, не зважайте на неї.
  • Дуже бажано, щоб принаймні 1 працівник вашої компанії мав сертифікат про отримання індивідуальної кваліфікації Google Analytics. Додаткові відомості можна переглянути на веб-сторінці Університету переходів Google Analytics.
  • На вашому сайті має бути вміст, який чітко описує ваші послуги з веб-аналітики.

Розділ 3. Якості, яким надається перевага

  • Фахові знання про javascript, файли cookie, переспрямування й заголовки http.
  • Наявність штатних веб-дизайнерів і веб-розробників.
  • Знання інших веб-технологій (наприклад, flash, jsp, asp та php).
  • Наявність спеціальної команди з продажу; послідовна стратегія залучення клієнтів.
  • Надайте докази, які засвідчують експертні знання у сфері веб-аналітики. Наприклад, можна вказати виступи на конференціях, дописи у впливових блогах, укладені технічні описи, опис вашої діяльності як керівника та/або інші свідчення наявності фахових знань у сфері веб-аналітики.

Зобов’язання дотримуватись вимог програми

  • Ви погоджуєтеся власним коштом надсилати принаймні одного працівника своєї компанії на зустрічі сертифікованих партнерів Google Analytics. (Зазвичай ці 3-денні зустрічі проводяться раз на рік у Маунтін-В’ю (Каліфорнія, США); на зустрічах обговорюються технічні, маркетингові й комерційні теми на вибір керівників програми сертифікованих партнерів Google Analytics).
  • Ви зобов’язуєтеся в останній день кожного кварталу надсилати (через Google) звіт із підсумком усіх проектів Google Analytics, над якими ви працювали протягом кварталу.

Припинення участі в програмі

Ваш статус сертифікованого партнера Google Analytics можете скасувати і ви, і компанія Google – будь-коли і з будь-якої причини. Зокрема, але не виключно, компанія Google може скасувати ваш статус із таких причин:

  • невиконання й недотримання будь-якої з перелічених вище умов;
  • погані відгуки клієнтів;
  • невчасне подання квартальних звітів;
  • тривале непідтримання зв’язку з компанією Google електронною поштою або телефоном.

Шаблон проекту

Кожен шаблон проекту має відповідати наведеній нижче структурі.

Текст: МАКС. 1 параграф

Додайте URL-адреси веб-сайту й контактні відомості для довідок для клієнта

Розділ 1. Опис клієнта

  • Опишіть ситуацію
  • У якій галузі працює ваш клієнт?
  • Основи співпраці з вами

Текст: МАКС. 4 параграфи

Якщо можливо, додайте знімки екрана та приклади спеціального коду

Розділ 2. Технічні можливості

Продемонструйте свій технічний досвід і вкажіть:
  • приклади впровадження розширених функцій (відстеження електронної комерції/подій/Flash тощо)
  • приклади спеціального коду й випадки поглибленого використання Google Analytics (наприклад, використання функції setVar та utm_nooveride тощо)
  • власне розуміння механізму функціонування продукту

Текст: МАКС. 4 параграфи

Де потрібно, додайте таблиці/графіки та знімки екрана

Розділ 3. Аналітичні вміння

Як ви використали отримані цінні дані, блискуче завершивши впровадження? Поясніть, яким чином ви:
  • визначили проблеми з веб-сайтом
  • розробили способи оцінки проблеми
  • оцінили ситуацію

Текст: МАКС. 2 параграфи

Де потрібно, додайте таблиці/графіки та знімки екрана

Розділ 4. Ідеї для бізнесу

Нарешті, які рекомендації ви надали клієнтові за результатами своєї роботи? Продемонструйте нам:
  • здатність розробити гіпотезу
  • відповідні результати своїх дій, які ви представили керівництву компанії клієнта
  • результати застосування ваших рекомендацій

Подати заявку зараз

Once you feel that your company has met the requirements of the GACP program, submit your application using the Application Template to gacp-application@google.com and we will contact you typically within 2-3 weeks regarding potential next steps. If it appears that your company may be a good fit for the program, we will set up a phone interview. If not, we may ask for more information or that you re-apply at a later date.

Ви не можете називати свою компанію сертифікованим партнером Google Analytics і використовувати відповідний логотип, доки компанія Google не схвалить вашу заявку повідомленням електронної пошти й доки ви не приймете онлайн умови участі в програмі для сертифікованих партнерів Google Analytics