Використовуйте свої звіти з максимальною ефективністю

Ми підготували найважливішу, на нашу думку, інформацію. Рекомендуємо вам налаштувати свій обліковий запис і використовувати цей список як довідковий посібник з ефективної роботи в Google Analytics. У нашому довідковому центрі подано відповіді на поширені запитання й довідку з налаштування коду відстеження.

Початок роботи

Встановлення коду відстеження. Додайте код відстеження на свій сайт і отримайте перші звіти вже впродовж 24 годин.


Налаштування цілей. Визначте, які ключові дії ви хочете відстежувати, рейтинг конверсій для оголошень, маркетингові ініціативи, електронну комерцію та інше. Налаштуйте цілі, щоб оцінити ефективність.


Робота з даними зі звітів. Вивчайте свої дані й дізнавайтеся, як читати основні звіти.

Максимальні прибутки від онлайн-реклами й електронної комерції

Пов’язання з AdWords. Стежте за доходами в AdWords, конверсіями та рентабельністю інвестицій. Перегляньте це коротке відео, щоб дізнатися, як це зробити.


Оптимізація ключових слів. Перегляньте відео, щоб дізнатися, як отримати найкращий результат від витрат на рекламу.


Позначенні кампаній тегами. Відстежуйте конверсії для рекламних банерів, оголошень в електронній пошті та інших маркетингових ініціативах.


Відстеження електронної комерції. Пов’яжіть ефективність електронної комерції з ключовими словами й маркетинговими кампаніями, щоб отримати детальні відомості про рентабельність інвестицій та інше.

Вивчення розширених функцій

Розширена сегментація. Створюйте та використовуйте користувацькі сегменти, щоб виділити й проаналізувати певні частини трафіку.


Користувацькі звіти. Інтерфейс дозволяє перетягувати та вставляти дані, тож ви можете створювати звіти з потрібними показниками й параметрами.


Відстеження Flash-вмісту. Спрощене відстеження вмісту у форматі Adobe Flash, Flex і AS3.


Створення користувацьких звітів електронною поштою. Надсилайте регулярні звіти акціонерам своєї компанії.