GoogleАналітика

Соціальні звіти

Зараз ми спостерігаємо революцію соціальних засобів комунікації. Ви вже оцінюєте її вплив? Соціальні звіти допоможуть оцінити вплив соціальних засобів комунікації на ваші бізнес-цілі та конверсії. Об’єднані дані веб-аналізу та соціальної активності дозволяють отримати загальне уявлення про ваш вміст і активність спільноти щодо нього.

Соціальні мережі

Оцінюйте вплив соціальних засобів комунікації на основі важливих для вас показників

Звіт "Конверсії" дає змогу визначити цінність соціальної мережі в перерахунку на цифрові показники. Він показує рейтинг і грошову вартість конверсій, здійснених унаслідок перенаправлення з кожної соціальної мережі. Пов’яжіть соціальний вплив із важливими для вас даними, визначивши релевантні цілі для своєї компанії.

Докладніше

Дізнайтеся, з яких соціальних джерел потрапляють зацікавлені відвідувачі

Надзвичайно важливо розуміти, які спільноти відіграють найбільшу роль для вашого бренда. Звіт "Соціальні джерела" дає змогу оцінити вихідні шляхи, якими відвідувачі переходять на ваш сайт із соціальних мереж. У звіті також надаються дані про рівень зацікавленості та показники конверсій для кожної соціальної мережі.

Докладніше

Дізнайтеся, чим і де діляться ваші відвідувачі

Google +1 та інші функції обміну вмістом у соціальних мережах пропонують відвідувачам простий механізм збільшення впливу вашого вмісту. Звіт "Плагіни соціальних мереж" містить дані про те, якими статтями на вашому сайті найчастіше діляться відвідувачі та які кнопки соціальних мереж для цього натискають (наприклад, +1 від Google або "Подобається" від Facebook). Окрім того, "Потік активності" показує, як відвідувачі взаємодіють із вашим вмістом поза межами сайту.

Докладніше