GoogleАналітика

Соціальні джерела

Кількість соціальних платформ продовжує збільшуватися, тож вам слід добре подумати, яким сайтам слід приділити більше часу й уваги, щоб краще залучити спільноту. Звіти "Соціальні джерела" допоможуть уточнити, на які сайти слід звернути увагу, щоб ваша діяльність у соціальних мережах базувалася не на внутрішньому відчутті, а на даних.

Соціальні джерела

Огляд

Дізнайтеся, які соціальні мережі та сайти перенаправляють трафік найвищої якості, щоб уточнити налаштування кампаній для соціальних мереж.

Чому слід використовувати звіт "Соціальні джерела"?

Ми зробили за вас усю роботу: тепер дані про весь трафік із соціальних мереж зібрані в одному зручному місці.

  • Отримуйте огляд ключових соціальних мереж для свого бренда.
  • Переглядайте, з яких мереж надходить трафік.
  • Візуалізуйте потік відвідувачів із соціальних мереж на ваш сайт.
  • Використовуйте "Соціальні джерела", щоб дізнатися, які соціальні платформи найрелевантніші для вашого сайту.

Принципи роботи

Звіти Google Analytics про джерела трафіку дозволяють оцінити й проаналізувати трафік із різних джерел, наприклад із пошукової системи чи внаслідок переходів. Звіти "Соціальні джерела" автоматично сегментують і групують трафік, отриманий за переходами із сотень соціальних мереж, а ви можете зосередитися на аналізі.

  • Трафік переходів із соціальних мереж групується за платформами, такими як YouTube.
  • Визначаються мережі, які спрямовують трафік на конкретну сторінку.
  • Визначається популярний вміст у різних соціальних мережах.
  • На порівняльних графіках відображається весь трафік і трафік із соціальних джерел.

Де можна знайти таку інформацію?

Звіт про соціальні джерела можна знайти на вкладці "Стандартні звіти" в розділі "Джерела трафіку" > "Соціальні мережі" > "Джерела".