GoogleАналітика

Багатоканальні послідовності

Не обмежуйтесь останнім кліком – подивіться, як маркетингові канали разом сприяють здійсненню продажів і конверсій.

Огляд

Ваші клієнти досліджують, порівнюють і приймають рішення щодо покупки в різний час і в різних місцях, тому оцінка рентабельності виключно на основі останнього кліка створює неповне уявлення – ви потенційно пропускаєте важливі дані про те, як отримуєте найцінніших клієнтів.

Багатоканальні послідовності в Google Analytics дають змогу побачити взаємодію різних цифрових медіаканалів і показують, як ці канали разом сприяють здійсненню продажів і конверсій. Найважливіше, що цей інструмент допомагає приймати визначальні маркетингові рішення стосовно інвестицій у рекламу як на макрорівні (щодо каналів), так і на мікрорівні (наприклад, щодо ключових слів і місць розташування оголошення).

Принципи роботи

У п’яти звітах про багатоканальні послідовності відображаються дані саме про ті канали, з якими взаємодіяли користувачі впродовж 30 днів до того, як здійснити конверсію або покупку. У цих звітах надаються такі важливі показники:

  • Асоційовані конверсії показують, як і коли різні канали сприяють здійсненню конверсій.
  • Час до конверсії показує часовий проміжок до здійснення конверсії.
  • Довжина послідовності показує кількість взаємодій на шляху до конверсії.
  • Найпопулярніші послідовності ілюструють різні шляхи, які проходять клієнти.

Чому слід використовувати багатоканальні послідовності?

  • Щоб переглянути всі цифрові маркетингові канали в одному місці.
  • Щоб краще зрозуміти значення своїх маркетингових зусиль.
  • Щоб отримати повне уявлення про дії, які виконують клієнти, перш ніж здійснити покупку чи завершити конверсію.
  • Щоб покращити свою маркетингову діяльність, узявши до уваги дані про ефективність каналу.
  • Щоб приймати правильні рішення стосовно бюджету в цифровому маркетингу.

Історія успіху клієнта

Готельна компанія ONYX HOSPITALITY GROUP

"Зараз завдяки багатоканальній послідовності ми отримуємо з усіх каналів вичерпні дані про те, як користувачі потрапляють на наш сайт і здійснюють конверсії. Це дає нам можливість аналізувати свою маркетингову онлайн-діяльність і її ефективність. Замість того щоб зараховувати конверсії лише останньому каналу, ми аналізуємо роль кожного з каналів у всій послідовності конверсій".