Джерела фотографій
Існує два джерела фотографій із Перегляду вулиць: Google і наші волонтери.
Наш вміст
Якщо вміст належить Google, ми вказуємо, що це "Перегляд вулиць" або "Карти Google". На наших фотографіях номерні знаки й обличчя людей розмиваються автоматично.
Вміст від інших волонтерів
Якщо вміст надано користувачем, ми вказуємо назву облікового запису, за якою можна перейти в його профіль, а інколи додаємо фотографію.
Як Google створює Перегляд вулиць
Наша команда інженерів напружено працює за лаштунками, щоб ви могли роздивлятися в Перегляді вулиць фото з усього світу. Ось чим саме вони займаються, щоб ви мали змогу користуватися службою.
-
КРОК 1
Збір зображень
Спершу треба з’їздити та сфотографувати місця, які ми збираємося показати в Перегляді вулиць. Вибираючи час і місце зйомки, ми враховуємо низку факторів, зокрема погоду й щільність населення території, адже нам потрібні лише найкращі зображення.
-
КРОК 2
Упорядковуємо зображення
Щоб прив’язати кожне зображення до певної точки на карті, ми зіставляємо дані з автомобільного GPS-приймача, датчиків швидкості й напряму. Це дає змогу точно відтворювати маршрут машини й за потреби регулювати кут нахилу та вирівнювати зображення.
-
КРОК 3
Перетворення фотографій на кругові панорами
Щоб уникнути прогалин на кругових панорамах, сусідні камери роблять знімки, які накладаються. Потім завдяки спеціальним алгоритмам обробки зображень ми позбуваємося так званих "швів" і об’єднуємо знімки в цілісну кругову панораму.
-
КРОК 4
Показ оптимальних зображень
Вимірюючи відстань від автомобіля до всіх навколишніх об’єктів за допомогою лазерів, ми створюємо тривимірні моделі навколишнього простору. Потім, коли ви наводите курсор на віддалену ділянку, за тим самим алгоритмом для вас визначається оптимальна панорама.
-
КРОК 1
Збір зображень
Спершу треба з’їздити та сфотографувати місця, які ми збираємося показати в Перегляді вулиць. Вибираючи час і місце зйомки, ми враховуємо низку факторів, зокрема погоду й щільність населення території, адже нам потрібні лише найкращі зображення.
-
КРОК 2
Упорядковуємо зображення
Щоб прив’язати кожне зображення до певної точки на карті, ми зіставляємо дані з автомобільного GPS-приймача, датчиків швидкості й напряму. Це дає змогу точно відтворювати маршрут машини й за потреби регулювати кут нахилу та вирівнювати зображення.
-
КРОК 3
Перетворення фотографій на кругові панорами
Щоб уникнути прогалин на кругових панорамах, сусідні камери роблять знімки, які накладаються. Потім завдяки спеціальним алгоритмам обробки зображень ми позбуваємося так званих "швів" і об’єднуємо знімки в цілісну кругову панораму.
-
КРОК 4
Показ оптимальних зображень
Вимірюючи відстань від автомобіля до всіх навколишніх об’єктів за допомогою лазерів, ми створюємо тривимірні моделі навколишнього простору. Потім, коли ви наводите курсор на віддалену ділянку, за тим самим алгоритмом для вас визначається оптимальна панорама.
Куди ми прямуємо
На машинах Перегляду вулиць ми відвідуємо безліч країн, створюючи панорамні зображення, завдяки яким ви маєте змогу пізнавати світ навколо себе. Перегляньте список країн, які ми незабаром відвідаємо.
Регіон | Район | Час |
---|---|---|
{[value.region]} | {[value.districts]} | {[value.datestart| date:'MM/yyyy']} - {[value.dateend| date:'MM/yyyy']} |
Через обставини, які не залежать від нас (погода, закриті дороги тощо) наші машини можуть не з’явитися в місцях зі списку або прибути туди в інший час. Зверніть увагу: якщо в списку вказано певне місто, зйомки можуть проводитись і в інших навколишніх містечках.
Де ми були
Області, позначені на карті синім, уже є в Перегляді вулиць. Їх можна наближати й роздивлятися на наших сайтах чи в додатках.
Власний автопарк Google Перегляду вулиць
Огляньте автопарк Перегляду вулиць.
-
Автомобіль для Перегляду вулиць
У 2007 році ми запустили Перегляд вулиць для США, а сьогодні вже пропонуємо кругові панорами користувачам з усіх семи континентів.
-
Трекер для Перегляду вулиць
Завдяки трекеру команда Перегляду вулиць може діставатися в найвіддаленіші куточки світу, де не проїде автомобіль, снігохід, велотрайк чи візок. Цей рюкзак оснащений системою камер на щоглі й достатньо портативний, щоб пересуватися з ним вузькими переходами та місцями, до яких можна дістатися лише пішки. Першим за допомогою трекера ми відзняли скелястий ландшафт Великого каньйону, що в Аризоні.
-
Візок для Перегляду вулиць
Коли група небайдужих до мистецтва працівників компанії Google вирішила за допомогою Перегляду вулиць показати музеї всього світу, перед нами постало завдання – розробити платформу, яка може легко пересуватися приміщеннями музеїв та їздити між експонатами. У результаті ми встановили все обладнання на маленький візок, який став нашою першою системою для зйомок усередині приміщень. Проте згодом ми вирішили не обмежуватися музеями та створили панорами Білого Дому й багатьох спортивних стадіонів.
-
Снігохід для Перегляду вулиць
Якось ми подумали, що непогано було б показати в Перегляді вулиць кілька лижних трас. Команді ініціативних інженерів знадобилося кілька вихідних днів, дерев’яні кріплення, моток клейкої стрічки та загорнуті в куртки жорсткі диски, щоб змонтувати морозостійке обладнання для Перегляду вулиць на снігоході. Завдяки їхнім зусиллям і винахідливості тепер лижники й сноубордисти можуть заздалегідь вивчити засніжені схили курорту Вістлер-Блеккомб та інших трас неподалік.
-
Триколісний велосипед для Перегляду вулиць
Для міст із маленькими вуличками нам потрібно було придумати, який транспортний засіб буде достатньо надійним, щоб утримати трекер для Перегляду вулиць. Наша команда виявила, що мотоцикл Selis Robin в Індонезії – це чудовий спосіб показати вузькі вулички. Представляємо триколісний велосипед для перегляду вулиць. Він має додаткову стійку, яку встановлено на транспортний засіб спеціально, щоб забезпечити стабільність трекера для Перегляду вулиць.