Реклама

Завдяки рекламі Google і багато інших веб-сайтів та служб, якими ви користуєтеся, залишаються безкоштовними. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб оголошення були безпечними, ненав’язливими та якомога доречнішими. Наприклад, Google не показує спливаючі оголошення. Також ми щороку блокуємо облікові записи сотень тисяч видавців і рекламодавців, які порушують наші правила, зокрема рекламують зловмисне програмне забезпечення та підроблені товари або намагаються зловживати вашою особистою інформацією.

Як Google використовує файли cookie в рекламних оголошеннях

Файли cookie допомагають зробити рекламу ефективнішою. Без файлів cookie рекламодавцеві важче охопити свою аудиторію чи визначити кількість показаних оголошень і отриманих кліків.

Багато веб-сайтів, зокрема сайти новин і блоги, співпрацюють із Google, щоб показувати оголошення своїм відвідувачам. Працюючи з нашими партнерами, ми можемо використовувати файли cookie для різних цілей, наприклад, щоб не показувати постійно ті самі оголошення, виявляти та припиняти шахрайські повторювані кліки й показувати відповідніші оголошення (наприклад, на основі вмісту відвіданих веб-сайтів).

Ми реєструємо оголошення, які показуємо, у своїх журналах. Такі журнали сервера зазвичай містять дані про ваш веб-запит, IP-адресу, тип веб-переглядача, мову веб-переглядача, дату й час надсилання запиту, а також один або декілька файлів cookie, які можуть унікально ідентифікувати ваш веб-переглядач. Ми зберігаємо ці дані з декількох причин, зокрема щоб покращувати наші служби та підтримувати безпеку наших систем. Ми робимо дані журналів анонімними, вилучаючи частину IP-адреси (через 9 місяців) та інформацію про файли cookie (через 18 місяців).

Наші рекламні файли cookie

Щоб допомогти нашим партнерам керувати своїми оголошеннями та веб-сайтами, ми пропонуємо багато продуктів, зокрема AdSense, AdWords, Google Analytics, а також низку служб під брендом DoubleClick. Коли ви бачите в службах Google або на інших сайтах чи в додатках сторінку або оголошення, де використовується один із цих продуктів, у веб-переглядач можуть надсилатися різноманітні файли cookie.

Їх можна налаштувати з кількох різних доменів, зокрема з google.com, doubleclick.net, googlesyndication.com або googleadservices.com чи домену сайтів наших партнерів. Деякі рекламні продукти дають змогу нашим партнерам користуватись іншими службами в поєднанні з нашими (як-от службою звітування й оцінки ефективності оголошень). Ці служби можуть надсилати веб-переглядачеві власні файли cookie. Такі файли cookie налаштовуються з їхніх доменів.

Докладніше про типи файлів cookie, які використовують Google і наші партнери, а також способи їх використання.

Як можна керувати рекламними файлами cookie

Ви можете керувати показом оголошень Google і вимкнути персоналізацію реклами в налаштуваннях оголошень. Навіть якщо ви вимкнете персоналізацію оголошень, ви все ще бачитимете оголошення на основі таких факторів, як ваше приблизне місцезнаходження (яке визначається за IP-адресою), тип веб-переглядача та пошукові терміни.

Окрім того, керувати рекламними файлами cookie багатьох компаній можна за допомогою інструментів вибору для користувачів, створених у багатьох країнах у рамках програм саморегулювання, на сторінці вибору компаній aboutads.info choices (у США) або на сайті Your Online Choices (у ЄС).

Крім того, можна керувати файлами cookie у веб-переглядачі.

Інші технології, що використовуються в рекламі

Щоб виконувати певні функції, наприклад, показувати інтерактивні оголошення, рекламні системи Google можуть використовувати інші технології, зокрема Flash і HTML5. Ми можемо використовувати IP-адресу, наприклад, щоб визначати ваше загальне місцезнаходження. Також ми можемо підбирати оголошення на основі інформації про ваш комп’ютер або пристрій, як-от моделі пристрою, типу веб-переглядача або датчиків у вашому пристрої, наприклад, акселерометра.

Місцезнаходження

Рекламні продукти Google отримують інформацію про ваше місцезнаходження з різних джерел. Наприклад, ми можемо визначати ваше приблизне місцезнаходження за IP-адресою; отримувати точні геодані з вашого мобільного пристрою; припускати, де ви перебуваєте, на основі пошукових запитів; отримувати ваші геодані з веб-сайтів або додатків, якими ви користуєтеся. Завдяки геоданим у рекламних продуктах Google ми показуємо вам більш доречні оголошення, оцінюємо ефективність реклами та надаємо рекламодавцям загальну статистику.

Рекламні ідентифікатори для мобільних додатків

Щоб показувати оголошення в службах, де не використовуються файли cookie (наприклад, у мобільних додатках), ми застосовуємо спеціальні технології, які виконують аналогічні функції. Іноді Google зв’язує на одному пристрої ідентифікатор, який використовується для реклами в мобільних додатках, з рекламним файлом cookie, щоб узгодити оголошення в мобільних додатках і мобільному веб-переглядачі. Це відбувається, коли ви, наприклад, бачите оголошення в додатку, яке відкриває веб-сторінку в мобільному веб-переглядачі. Це також допомагає нам покращувати звіти, які ми надаємо рекламодавцям щодо ефективності їхніх кампаній.

Щоб вимкнути персоналізовані оголошення в додатках на мобільному пристрої, дотримуйтеся вказівок.

Android

  1. Перейдіть у налаштування Google на своєму пристрої (залежно від пристрою їх розташування може відрізнятися).
    1. Окремий додаток Налаштування Google
    2. У головному додатку Налаштування перейдіть униз сторінки та торкніться опції Google.
  2. Торкніться опції Реклама.
  3. Увімкніть параметр Вимкнути оголошення на основі інтересів.

iOS

На пристроях з iOS застосовується рекламний ідентифікатор Apple. Що дізнатися більше про його використання, перейдіть у додаток Налаштування на пристрої.

Як підбираються оголошення від Google, які я бачу?

На показ оголошень впливає багато факторів.

Інколи ви бачите оголошення на основі свого поточного чи минулого місцезнаходження. Ваше приблизне місцезнаходження зазвичай визначається за IP-адресою. Тож на домашній сторінці YouTube.com ви можете бачити оголошення з рекламою майбутньої прем’єри фільму у вашій країні або адреси піцерій у вашому місті (якщо вводите пошуковий термін "піца").

Інколи ви бачите оголошення на основі контексту сторінки. Якщо ви переглядаєте сторінку про садівництво, можуть з’являтися оголошення про садове приладдя.

Інколи ви також можете побачити оголошення в Інтернеті на основі вашої активності в додатку чи службах Google, оголошення в додатку на основі вашої активності в Інтернеті чи оголошення на основі вашої активності на іншому пристрої.

Інколи ви бачите оголошення, які показує Google, але вибирає інша компанія. Наприклад, якщо ви зареєструвалися на веб-сайті якоїсь газети. На основі інформації, яку ви надали, газета може вирішувати, які оголошення вам показувати, і розміщувати ці оголошення через рекламні продукти Google.

Також у продуктах і службах Google, зокрема в Пошуку, Gmail і YouTube може відображатися реклама на основі ваших даних, як-от електронної адреси, яку ви надали рекламодавцям, а ті у свою чергу – Google.

Чому я бачу оголошення від Google про раніше переглянуті продукти?

Ви можете побачити оголошення для продуктів, які ви раніше переглядали. Припустімо, ви переглядаєте веб-сайт, який продає ключки для гольфу, але не купуєте ключку під час першого відвідування. Власник веб-сайту може заохочувати вас повернутися та здійсити покупку. Google пропонує служби, через які оператори веб-сайтів можуть націлювати свої оголошення на користувачів, які відвідували їхні сторінки.

Для цього Google зчитує файл cookie у вашому веб-переглядачі або розміщує в ньому такий файл, коли ви відвідуєте сайт про гольф (якщо ваш веб-переглядач це дозволяє).

Коли ви відвідуєте інший сайт, який співпрацює з Google, але не має нічого спільного з гольфом, ви все одно можете бачити оголошення про ключки для гольфу. Це відбувається тому, що ваш веб-переглядач надсилає в Google той самий файл cookie. А на основі цього файлу cookie ми можемо показувати вам оголошення, які заохочують купити ці ключки для гольфу.

Якщо ви відвідали сайт про гольф, Google може показувати вам персоналізовані оголошення, коли ви пізніше шукатимете ключки для гольфу в Google.

У нас є певні обмеження щодо оголошень такого типу. Наприклад, ми забороняємо рекламодавцям вибирати аудиторію на основі конфіденційної інформації, як-от даних про стан здоров’я або релігійні переконання.

Докладніше про оголошення від Google.