GoogleАналітика

Обмін вмістом у соціальних мережах

Вміст, яким діляться, є найефективнішим. Коли ви публікуєте новий вміст, то не достатньо відстежувати лише основні показники в послідовності (наприклад, унікальних відвідувачів). Поєднання трафіку й обміну в соціальних мережах об’єднує соціальну взаємодію та вміст, що дозволяє приймати виважені рішення для зміцнення спільноти й підвищення частоти обміну вмістом на вашому сайті та поза його межами.

Огляд

Стежте за тим, як користувачі діляться вашим вмістом, як на своєму сайті, так і на сайтах соціальних мереж. Щоб переглянути дії та бесіди, які відбуваються поза межами вашого сайту, користуйтеся звітом "Плагіни соціальних мереж" і вкладкою "Потік активності" у звітах "Джерела" й "Сторінки".

Перейдіть до звіту "Плагіни соціальних мереж", щоб дізнатися про взаємодію на сайті

Якщо на вашому сайті є кнопки +1 від Google і "Подобається" від Facebook, важливо знати, які з них натискають відвідувачі та для якого вмісту. Скажімо, публікуючи статті на своєму сайті, ви захочете дізнатися, якими з них діляться найчастіше та в яких соціальних мережах (наприклад, Google+ або Facebook). Ці дані допоможуть вам зрозуміти, який вміст користується популярністю серед відвідувачів, і видалити функції, які не використовуються.

Окрім того, дані про те, як спільнота взаємодіє з вмістом поза межами сайту, дають змогу оцінити, як ваші повідомлення поширюються на благодатному ґрунті соціальних платформ.

Принципи роботи

Якщо на своєму сайті ви використовуєте кнопку +1, Google Analytics автоматично повідомить про відповідну активність відвідувачів і сторінку, на якій її зафіксовано. Якщо ви використовуєте плагіни "ДодатиЦе" або "ПоділитисяЦим", вони автоматично зафіксують соціальну активність на сайті. Інші соціальні плагіни можна легко налаштувати на створення звітів для Google Analytics.

  • Оцінюйте та порівнюйте різні типи соціальних дій
  • Дізнайтеся, на яких сторінках виконуються соціальні дії, і створюйте більше подібного вмісту

Де можна знайти таку інформацію?

Звіти про спільний доступ можна знайти на вкладці "Стандартні звіти" у розділі "Джерела трафіку" > "Соціальні мережі" > "Плагіни".

Використовуйте "Потік активності", щоб дізнатися про взаємодію з вашим вмістом поза межами сайту

Люди дедалі активніше взаємодіють із вмістом, діляться ним і обговорюють його в соціальних мережах. Понад 80% взаємодій із вмістом здійснюється не на сайтах власників вмісту. Тому, імовірно, більшість користувачів дізнається про ваші матеріали та взаємодіє з публікаціями вашого блогу, відеозаписами й статтями на інших веб-сайтах, а не на вашому.

Зазвичай люди переглядають ваші відео й публікації блогу та діляться ними, тому що вміст не залишає їх байдужими: він цікавий або присвячений актуальним темам. У потоці активності відображаються URL-адреси, якими поділилися користувачі, а також дані про те, як і де вони їх опублікували (наприклад, за допомогою функції публікації, повторної публікації чи додавши коментар у Google+), а також коментарі, які вони залишили.

  • Дізнайтеся, де поділилися вашим вмістом поза межами сайту та як аудиторії з ним взаємодіють.
  • Проаналізуйте, який вміст і предмет цікавить аудиторію поза межами вашого сайту, щоб удосконалити свою стратегію щодо вмісту в майбутньому.
  • Дізнайтеся, де найкраще впроваджено керування спільнотою, підтримку користувачів або ресурси з онлайн-маркетингу.

Принципи роботи

"Потік активності" – це метод відстеження взаємодії (наприклад, створення закладок, коментування, обмін вмістом) поза межами вашого сайту, основою якого є робота з URL-адресами. Завдяки йому можна визначити, коли вашим вмістом поділилися (або виконали з ним іншу соціальну дію) у спільнотах і на сайтах. Для цього потрібно скористатися нашим центром соціальних даних.

Де можна знайти таку інформацію?

Цей потік можна знайти на вкладці "Стандартні звіти" у розділі "Джерела трафіку" > "Соціальні мережі" > "Джерела", натиснувши вкладку "Потік активності".