GoogleАналітика

Ремаркетинг із Google Analytics

Ремаркетинг – це чудовий спосіб розширити охоплення користувачів і наблизити їх ще на один крок до здійснення покупки. Ще ніколи не було так просто користуватися всіма перевагами докладних даних, що надаються службою Google Analytics, а також використовувати їх для покращення ефективності своєї кампанії.

Ремаркетинг

Огляд

Завдяки ремаркетингу з Google Analytics ви зможете отримати доступ до цінних даних про відвідувачів свого веб-сайту, які зацікавились вашим продуктом або послугою (наприклад, відвідувачів, що переглядали певні сторінки або додали товари до своїх кошиків для покупок). Щойно ви визначите свою цільову аудиторію, ви зможете розпочати показ оголошень, призначених для цієї аудиторії, у Медійній мережі Google.

Принципи роботи

Ми спростили й пришвидшили пошук потрібних клієнтів. Виберіть клієнтів із попередньо визначених списків ремаркетингу або створіть власні налаштовувані списки. Пошук здійснюється на основі звичайних показників Google Analytics, зокрема переглядів сторінок, тривалості відвідування та досягнутих цілей. Потім ваш список клієнтів буде автоматично надіслано до служби Google AdWords, а показ націлених оголошень розпочнеться за лічені хвилини за допомогою лише кількох кліків. Скористайтесь перевагами понад двох мільйонів веб-сайтів у Медійній мережі Google і точно охоплюйте потрібну аудиторію.

Розташування

Перейдіть на вкладку "Адміністратор" у правому верхньому куті Google Analytics (потрібно мати права адміністратора облікового запису), а потім відкрийте вкладку "Списки ремаркетингу".

Навіщо використовувати функцію ремаркетингу з Google Analytics?

  • Установіть зв’язок із потрібними клієнтами за допомогою докладної онлайн-статистики
  • Показуйте оголошення, націлені на Медійну мережу Google, на основі певних клієнтських сегментів
  • Легко створюйте й редагуйте точніші списки за допомогою нашого простого інтерфейсу

Дізнайтеся, які можливості пропонує ремаркетинг для вашої стратегії оголошень

  • Виявляйте та залучайте нових клієнтів у вашому регіоні
  • Допоможіть прийняти рішення покупцям, які порівнюють товари
  • Повертайте покупців, які додали товари до свого кошика для покупок, але не здійснили покупку
  • Утримуйте клієнтів, які здійснили покупку в минулому
  • Пропонуйте спеціальні пропозицій постійним клієнтам

Рекомендації клієнтів

SPIL GAMES

"Ремаркетинг із Google Analytics дуже просто використовувати. Він дає змогу охопити саме ті типи користувачів, які нам потрібні. Його інтеграція зі службами Google Analytics і AdWords є дуже ефективною, оскільки нам не потрібно проводити будь-яке додаткове навчання для наших команд.

"Ми вбачаємо багато можливостей для цього: наприклад, запуск більшої кількості медійних кампаній меншого розміру, щоб зосередити увагу на певних сегментах наших клієнтів".

– Йерун ван дер Він, старший фахівець із реклами в пошукових системах у компанії Spil Games