GoogleАналітика

Аналітика рекламної діяльності

Ви зацікавлені в залученні відвідувачів на свій сайт. Як дізнатися, чи ваші рекламні програми ефективні? Перегляньте всі цифрові канали – зокрема пошук, медійну рекламу, соціальні мережі, афіліатів, електронну пошту – і подивіться, як вони впливають на рейтинг конверсій і рентабельність. Зробіть крок уперед завдяки інтеграції з AdWords, включно з медійними кампаніями та кампаніями для мобільних пристроїв.

Реклама

Зробіть маркетинг у пошукових системах ефективнішим

Маркетинг у пошукових системах залучає відвідувачів на ваш сайт. Завдяки Google Analytics можна пов’язати поведінку відвідувача зі своїми кампаніями для маркетингу в пошукових системах (у Google, Bing, Yahoo тощо) і приймати виважені рішення щодо встановлення ставок і вибору ключових слів. Якщо ви використовуєте AdWords, можете застосувати до своїх кампаній функцію автоматичного позначення тегом і легко переглянути різницю в рейтингу конверсій для різних місць розташування оголошення або цільових сторінок.

Докладніше

Використовуйте ремаркетинг для швидкого й простого охоплення потрібних клієнтів

Завдяки ремаркетингу з Google Analytics ви зможете отримати доступ до статистики про клієнтів, які зацікавилися вашим продуктом або послугою, а потім показати їм націлені оголошення, що безпосередньо відповідають їхнім пошуковим запитам, у мережі.

Докладніше

Переконайтеся, що медійна реклама сприяє ефективності роботи ваших програм

Дізнайтеся, наскільки ефективною може бути медійна реклама в залученні нових клієнтів на сайт. Зосередьтеся на конкретних місцях розташування та зрозумійте, наскільки ефективно вони допомагають залучити потрібних відвідувачів. Інтеграція з Медійною мережею Google означає, що ви можете використовувати AdWords для створення кампаній і керування ними, а потім для оцінки ефективності додавати теги Google Analytics до маркетингових кампаній у Медійній мережі.

Приділіть належну увагу кампаніям для мобільних пристроїв

Якщо ви здійснюєте показ оголошень для мобільних пристроїв або використовуєте мобільні програми, ви захочете оцінити ефективність такої діяльності. Місця розташування оголошень для мобільних пристроїв привертають інший тип відвідувачів, а Google Analytics показує їхню поведінку. Ви можете розділити дані за пристроями, оцінити ефективність оголошень, оптимізувати звичайний сайт і сайт для мобільних пристроїв, використовуючи такі знайомі показники, як час перебування на сайті, відмови та рейтинг конверсій.

Докладніше

Дізнайтеся про взаємодію ваших рекламних кампаній, використовуючи багатоканальні послідовності

Ви проводите рекламну діяльність у кількох цифрових каналах – маркетинг у пошукових системах, медійна реклама, соціальні мережі, афіліати тощо, – тому для збільшення кількості клієнтів і конверсій вам важливо знати роль кожного з каналів та їх взаємодію. Завдяки багатоканальним послідовностям ви бачите, які канали працюють найкраще, а які є неефективними, що дозволяє оптимізувати й покращити програми цифрового маркетингу.

Докладніше

Оцінка кампанії дає змогу побачити, що працює, а що – ні

Оцініть кампанії в усіх каналах, щоб побачити, яка маркетингова діяльність виправдовує інвестиції. Переглядайте звіти, розділені за каналами, і оцініть дані в обліковому записі в режимі реального часу вже за кілька хвилин після запуску кампанії. Ви побачите активність, пов’язану із взаємодіями та конверсіями, для будь-якого позначеного тегом посилання, включно з електронною поштою та банерами. Окрім того, можна відстежувати кампанії в традиційних ЗМІ, які спрямовують користувачів на ваш сайт.

Докладніше