GoogleАналітика

Розширені сегменти

Сегментація відвідувань дозволяє створити потужні фільтри лише кількома кліками миші.

Огляд

Однією з найпопулярніших і найефективніших функцій у Google Analytics є "Розширена сегментація". Вона дає змогу розділити й проаналізувати підгрупи трафіку. Можна скористатися стандартними сегментами, наприклад "Платний трафік" і "Відвідування з конверсіями", або створити нові за допомогою гнучкого та простого у використанні конструктора сегментів. Потім можна застосувати один або кілька з цих сегментів до поточних даних або даних за попередній період і навіть порівняти ефективність сегментів у звітах. Думаємо, вам це сподобається.

Переваги

  • Розширена сегментація дозволяє розділити дані про відвідувачів, отримані з Google Analytics, на керовані блоки.
  • Сегменти можна вибирати зі стандартних користувацьких або легко створювати власні.
  • Можна застосувати сегмент до всього минулого трафіку, щоб проаналізувати дані й отримати цінну інформацію, яка допоможе покращити майбутні кампанії та взаємодію з вашим сайтом.