GoogleАналітика

Атрибутивне моделювання

72% маркетологів і агентств, що проводили дослідження, дійшли висновку, що маркетингова атрибуція дозволяє ефективніше розподіляти бюджет серед каналів і, як наслідок, отримувати вищі прибутки.* Засіб атрибутивного моделювання спрощує створення та порівняння моделей, тобто ви маєте змогу вдосконалювати подальшу маркетингову діяльність.

Огляд

З атрибутивним моделюванням ви можете призначити кредит для всіх каналів цифрового маркетингу. Створюючи, налаштовуючи та порівнюючи моделі, ви отримуєте уявлення про вплив різних маркетингових програм і їх взаємодію в збільшенні кількості продажів і конверсій. Потім на основі обґрунтованих показників ви можете призначати бюджети, запускати більш збалансовані маркетингові кампанії та покращувати свої результати.

Переваги

  • Аналізуються дані про цілі та електронну комерцію, які ви вже відстежуєте в Google Analytics. Жодних інших налаштувань виконувати не потрібно.
  • Створюйте, коригуйте й налаштовуйте атрибутивні моделі за кілька хвилин, жодних довгих консультацій із налаштування чи необдуманих дій.
  • Порівнюйте значення в каналах, зокрема в платному та звичайному пошуку, електронній пошті, партнерському маркетингу, медійних оголошеннях, мобільних розташуваннях тощо.
  • Показник відсоткової зміни дозволяє порівнювати значення моделей для різних каналів, джерел переходів, кампаній, ключових слів та інших параметрів.
  • Одночасно порівнюйте до 3-х різних моделей, щоб швидко оцінити різницю в значеннях.
  • Використовуйте конструктор користувацької моделі, щоб легко задати правила визначення ваги кредиту на основі позиції, типу взаємодії, джерела трафіку, кампанії, конкретних ключових слів, взаємодії із сайтом тощо.
  • Переглядайте всі дані миттєво за допомогою зручного інтерфейсу.