Аналіз мобільних програм

Ми по-новому представили дані аналізу програм, щоб зробити їх якомога зрозумілішими для вас. Використовуйте ці статистичні дані, щоб створювати більш успішні програми на базі Android і iOS, а також ефективно взаємодіяти з клієнтами, оцінюючи показники на всіх етапах: конверсія, зацікавленість та отримання прибутку (наприклад, покупки через програму). Ця платформа пропонує аналогічний комплекс функцій, які ви звикли отримувати від Google Analytics, зокрема аналіз у реальному часі, розширена сегментація, більше 200 параметрів, а також можливість відстежувати власні спеціальні параметри й показники.

Мобільний пристрій

Звіт "Аналіз придбань і користувачів" – визначте найефективніші джерела походження нових користувачів

Щоб залучити до своєї аудиторії потрібних користувачів, надзвичайно важливо зрозуміти, за яким принципом користувачі купують ваші програми. Ми допоможемо вам проаналізувати весь процес конверсії користувача, включаючи ціноутворення й подальші етапи. Наприклад, у звітах щодо нових і активних користувачів відображається певна кількість людей, які щодня запускають вашу програму; джерела трафіку Google Play дають змогу зрозуміти, які джерела приносять нових користувачів і конверсії в межах програми, а огляд пристроїв допоможе визначити ті мобільні пристрої й версії ОС, на яких найчастіше запускаються ваші програми.

Докладніше

Звіти "Зацікавленість" – дізнайтеся, як користувачі взаємодіють із вашою програмою

Зацікавленість має ключове значення для програм. Якщо користувачі встановлюють вашу програму та запускають її лише один раз, ваші шанси на отримання прибутку зменшуються. Звіти "Зацікавленість" надають критично важливу статистичну інформацію про те, наскільки ваша програма “захоплює” користувачів і як вони поводяться. Завдяки нашій спеціальній системі відстеження подій ви будете в курсі будь-якої події, яка стосується ваших продуктів. У потоці "Зацікавленість" відображаються дані про те, як користувачі переміщуються в межах вашої програми, завдяки чому ви зможете побачити точні зображення тих екранів, які вони переглядають, і дізнатися, які дії вони виконують. Звіти "Поведінка користувачів" надають оцінку лояльності, частоти й зацікавленості. Дані у звітах "Відмови програми" дають змогу вирішити проблеми на пристроях і в операційних системах на основі аналізу тенденцій відмов і виключень. Розуміння поведінки в межах програми є вкрай важливим для побудови й удосконалення взаємодії, яку передбачає ваша програма.

Докладніше

Звіти "Вплив на прибуток/бізнес" – визначте, чи досягають користувачі поставлених вами цілей

Як і в мережі, для програм ви встановлюєте певні цілі. "Досягнуті конверсії" – це показник подій із конверсіями у вашій програмі (наприклад, час, витрачений на роботу в програмі, або покупка через програму, клік оголошення тощо), за яким ви можете оцінити успішність і точно визначити показник за весь період для користувачів. Наша система електронної комерції дає змогу відстежувати покупки через програму та пропонує критично важливі статистичні дані щодо продажу віртуальних або реальних товарів у програмі, відображаючи кількість покупок і отриманий прибуток.

Докладніше

Початок роботи

Нові звіти з аналізом програм для мобільних пристроїв також пропонують багато інших потужних функцій, з якими користувачі Google Analytics уже знайомі, зокрема аналіз у реальному часі, панелі інструментів, розширені сегменти, спеціальні звіти, швидкість роботи програми тощо.

Звіти є частиною комплексу рішень для оцінки мобільних програм разом із новим і спрощеним набором SDK v2.0, який легко розгортається, має оптимізовану внутрішню інфраструктуру та функцію відключення. Ми також змінили процедуру реєстрації. Відтепер нові користувачі самостійно вибирають, що саме вони хочуть оцінювати: свій веб-сайт чи програму для мобільних пристроїв. Це означає, що для налаштування облікового запису аналітики програми й завантаження SDK вам потрібно виконати лише 3 кліки.