Google AdWords

Ще не працюєте з Google AdWords?

Створіть рекламну кампанію в Google AdWords за 25 хвилин

Тут ви знайдете інструкції щодо реєстрації облікового запису AdWords і створенню вашої першої рекламної кампанії.

1. Створіть аккаунт AdWords

1 хвилина

Щоб розпочати роботу, перейдіть на adwords.google.com.ua та натисніть Розпочати зараз. Для створення облікового запису AdWords потрібно ввести адресу електронної пошти та пароль, які ви використовуєте для доступу до інших сервісів Google. Якщо ви не користуєтесь іншими сервісами Google, ви можете зареєструвати обліковий запис AdWords на будь-яку адресу електронної пошти.

Щоб увійти в обліковий запис, перейдіть до adwords.google.com.ua, та введіть адресу електронної пошти та пароль, зазначені при створенні облікового запису, після чого натисніть кнопку Увійти.

Пам’ятайте про те, щоб вийти з усіх облікових записів Google перед тим, як входити до облікового запису AdWords.

2. Оберіть цільову аудиторію

1 хвилина

Вибір цільової аудиторії називається націлюванням. Налаштовуючи націлювання вперше, достатньо буде вибрати країни, регіони або міста, в яких ви хочете показувати свої оголошення, а також мову вашої цільової аудиторії (наприклад: українська та російська для України). Пізніше ви зможете уточнити ваше націлювання, використовуючи всі доступні налаштування.

Покрокові інструкції

3. Вкажіть бюджет рекламної кампанії

2 хвилини

Бюджет кампанії - це сума, яку ви готові витрачати на рекламу в день. Якщо ви не впевнені, який бюджет вибрати, спробуйте почати з мінімально зручної для вас суми і поступово збільшуйте її в міру необхідності.

4. Встановіть ціну за клік

1 хвилина

У розділі Ставки і бюджет виберіть варіант Автоматичне встановлення ставок і вкажіть межу ставки CPC (ціна за клік), наприклад, 2 гривні. Ця межа є максимальною сумою, яку ви готові платити за один клік на ваше оголошення, тобто за одного відвідувача на ваш веб-сайт. При цьому фактична ціна за клік у більшості випадків буде меншою, ніж максимальна ціна за клік і ніколи не буде її перевищувати.

AdWords буде автоматично підбирати мінімально достатню ціну за клік для показу вашого оголошення на найкращій позиції, забезпечуючи максимальну кількість кліків в рамках заданого вами бюджету.

Професійні поради

Експериментуйте з ціною за клік. Ви нічого не втратите! Якщо ви введете занадто низьку ціну, ваші оголошення будуть з'являтися рідше, і бюджет буде витрачатися не повністю. У такому випадку ви можете підвищити ціну за клік, або розширити список ключових слів.

Якщо ваш бюджет витрачається повністю, можна збільшити його або оптимізувати список ключових слів, тобто призупинити дорогі та неефективні ключові слова та додати нові. Це дозволить залучити на веб-сайт ще більше відвідувачів.

5. Створіть групу оголошень

1 хвилина

Групи оголошень дозволяють вам об'єднати декілька варіантів оголошень, присвячених одному товару чи послузі. AdWords буде автоматично по черзі показувати різні оголошення з групи, виявляючи найпопулярніші, тобто ті, які отримують найбільше кліків. Таким чином, групи оголошень дозволяють вам випробувати кілька рекламних текстів і вибрати серед них найефективніші.

Все, що вам треба зробити на даному етапі, це придумати назву для групи оголошень.

Професійні поради

6. Створіть оголошення

4 хвилини

Просто введіть заголовок оголошення, коротко опишіть ваш продукт і вкажіть адресу сторінки, на яку перейде користувач, натиснувши на Ваше оголошення. Змінити текст оголошення можна в будь-який момент після створення першої кампанії або оголошення. Завжди можна додати нові ключові слова, змінити або видалити наявні.

Професійні поради

Оголошення повинно містити чіткий, точний і добре складений текст, який підкреслює характерні риси ваших товарів або послуг. Ось кілька порад, які допоможуть вам скласти ефективне оголошення:

7. Виберіть ключові слова

5 хвилин

Ключове слово - це слово або словосполучення, при згадуванні якого в пошуковому запиті користувача, буде показано вашу рекламу. Саме від списку ключових слів залежить, чи побачить користувач на сторінці з результатами пошуку рекламу вашого товару чи послуги.

Додати або видалити ключові слова можна в будь-який момент.

Професійні поради

Ефективне ключове слово або словосполучення:

Скільки ключових слів краще використовувати?

Почніть з 10-20 ключових слів - ви завжди зможете розширити список пізніше, коли у вас буде більше досвіду.

Використовуйте інструмент добору ключових слів.

Даний інструмент дозволяє:

Експериментуйте. Зайдіть у свій обліковий запис AdWords через кілька днів після початку показу оголошень і подивіться, які ключові слова отримують найбільше кліків за найнижчою ціною. Додайте схожі ключові слова і видаліть менш ефективні.

8. Створіть додаткові варіанти оголошення

5 хвилин

Даний етап є необов'язковим, але ми рекомендуємо прислухатись до наступних порад. Для кожного продукту або послуги (тобто в кожній групі оголошень) ви можете створити кілька оголошень. AdWords буде показувати всі з них по черзі, визначаючи найпопулярніші, тобто ті, які отримують найбільше кліків. Популярні оголошення будуть автоматично показуватися частіше, а непопулярні - рідше. Додати нове оголошення, а також виправити або видалити існуюче, можна в будь-який момент.

Не бійтеся експериментувати з текстами оголошень. Працюючи з текстом, ви зможете підвищити відсоток переходів з реклами на ваш сайт (CTR), поліпшити позиції, на яких показується оголошення, а також зменшити витрати на рекламу.

Покрокові інструкції

Щоб змінити текст реклами, наведіть на нього мишку і натисніть на значок олівця, який з'явиться праворуч.

9. Введіть платіжну інформацію

5 хвилин

Вкажіть ваші реквізити та виберіть один з таких способів оплати:

Покрокові інструкції

©2011 Google