Десять основних принципів Google

Ми придумали цей список принципів, коли компанії Google було всього кілька років, і регулярно переглядаємо його, щоб іти в ногу з часом.

  1. Користувач понад усе.

    Усе, що ми робимо, ми робимо для вас. Створюючи новий веб-переглядач або вносячи незначні зміни на домашню сторінку пошуку, ми перш за все дбаємо про користувача, а не про власні цілі чи отримання прибутку. Інтерфейс нашої домашньої сторінки простий і зрозумілий, а сторінки завантажуються миттєво. Ми ніколи не торгували місцями в результатах пошуку. Реклама в Google чітко відділена від результатів пошуку, вона доповнює пошук і допомагає вам швидше знаходити потрібну інформацію. Також пам’ятайте, що працюючи над новими продуктами, ми хочемо зробити їх такими, якими їх хочете бачити ви.

  2. Краще робити щось одне, але робити це дуже добре.

    Google – це перш за все пошук. І нам є чим пишатися. У компанії працює один із найбільших у світі дослідницьких центрів. Він включає десятки груп, які займаються виключно вирішенням проблем, пов’язаних із пошуком. Завдяки цьому ми справді знаємо, що в нас виходить добре, а що можна робити ще краще. Прагнення перевершити самих себе дає нам змогу постійно вдосконалювати службу, якою вже користуються мільйони людей у всьому світі. Більше того, багато з того, що ми знаємо про пошук, застосовується в інших наших продуктах, як-от Gmail або Карти Google. Ми й надалі розвиватимемо пошукові технології, щоб із часом охопити всі сфери людських знань і зробити їх доступними для всіх.

  3. Що швидше, то краще.

    Ми цінуємо ваш час. Мабуть, Google – це єдина компанія, яка робить усе, щоб користувачі якомога швидше виходили з її сайту. Звичайно, на веб-сторінки з інформацією, яку вони шукали. Видаляючи зайві біти й байти з нашого коду та нарощуючи апаратні ресурси, ми неодноразово били власні рекорди зі швидкості. І сьогодні середній час отримання результатів у пошуку Google становить кілька мілісекунд. Окрім того, швидкість є однією з основних вимог до всіх наших продуктів – від мобільних додатків до Google Chrome, надшвидкісного веб-переглядача для сучасного Інтернету. І ми продовжуємо працювати над тим, щоб наші системи працювали ще швидше.

  4. Ми за інтернет-демократію.

    Пошук Google справді працює, оскільки його механізми аналізують мільйони окремих посилань на веб-сайтах, щоб визначити, які ресурси можуть містити корисну інформацію. Ми оцінюємо важливість кожного веб-сайту за понад 200 параметрами з використанням різних методик, зокрема нашого запатентованого алгоритму PageRank™, який аналізує, які сайти "визнано" найкращим джерелом інформації на інших сторінках в Інтернеті. Розширення мережі підвищує точність оцінок, оскільки кожен новий сайт – це ще одне джерело інформації та ще одна думка про інші сайти. Таким самим чином ми працюємо над розробкою програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом, коли новаторські ідеї виникають у результаті спільних зусиль багатьох програмістів.

  5. Щоб користуватись Інтернетом, не потрібен комп’ютер.

    Темп життя прискорюється. Люди стають дедалі більш мобільними. Інформація потрібна нам тут і зараз. Google усвідомлює важливість мобільного Інтернету для сучасної людини. Ми хочемо, щоб ви могли шукати інформацію, перевіряти пошту, дивитися відео й працювати з календарем, навіть якщо у вас під рукою лише мобільний телефон. Саме для цього ми створюємо мобільні служби. Саме для цього було створено відкриту мобільну платформу Android, яка відкриває великі можливості для користувачів, програмістів і виробників мобільних пристроїв. Завдяки відкритості Android програмісти можуть писати додатки, які ідеально працюватимуть на будь-яких пристроях Android, виробники – створювати нові моделі пристроїв у різних цінових категоріях, а користувач отримує широкий вибір мобільних додатків і пристроїв. Виграють усі!

  6. Бізнес має бути корисним для всіх.

    Google – це комерційна компанія. Наші основні джерела доходу – це надання пошукових технологій компаніям і продаж реклами на сторінках результатів пошуку Google і на багатьох інших сайтах. Сотні тисяч рекламодавців у всьому світі рекламують свої товари за допомогою AdWords. Сотні тисяч видавців користуються нашою програмою AdSense для розміщення релевантних оголошень на своїх сайтах. Однак наше головне завдання – зробити рекламу корисною не лише для рекламодавців чи видавців сайтів, а й для всіх користувачів Інтернету. З цією метою ми розробили для себе кілька простих правил.

    • Оголошення мають показуватися біля результатів пошуку, яким вони відповідають тематично. Лише тоді вони приноситимуть користь, допомагаючи користувачу швидше знайти те, що він шукає. Якщо в нас немає оголошень для якогось запиту, ми просто не показуватимемо їх.

    • Реклама не має дратувати або заважати. Саме тому ви ніколи не побачите в Google спливаючих вікон. Більше того, прості текстові оголошення, показані біля відповідних результатів пошуку, зацікавлюють набагато більше людей, ніж яскравий банер, який не має нічого спільного з вмістом сторінки. Ця функція доступна всім рекламодавцям.

    • Рекламні оголошення в Google завжди чітко визначені як "рекламні посилання". Google прагне надавати об’єктивні результати, і цьому нічого не має перешкоджати. Ми ніколи не маніпулюємо рейтингом, щоб надавати вищі позиції оголошенням наших партнерів. Ніхто не може купити вищий показник PageRank. Наші користувачі вірять в об’єктивність Google, і короткостроковий прибуток не вартий утраченої довіри.

  7. Інформації багато не буває.

    Коли Google проіндексував більше HTML-сторінок в Інтернеті, ніж будь-яка інша пошукова система, наші інженери звернулись до інших, менш доступних джерел інформації. Так з’явилася функція пошуку за номерами телефону, адресами та довідниками. Потім ми пішли ще далі. Тепер ви можете шукати в Google новини, патенти, статті в журналах, зображення, книги тощо. І це ще далеко не кінець!

  8. Інформація має бути доступною для всіх.

    Одна з основних цілей Google – зробити інформацію доступною для будь-якої людини на Землі. І ми активно працюємо в цьому напрямку. У нас є офіси в понад 60 країнах світу, ми обслуговуємо понад 180 інтернет-доменів, а більше половини результатів надаємо користувачам за межами США. Інтерфейс пошуку Google перекладено понад 130 мовами. До ваших послуг інструменти автоматичного перекладу, які дають змогу використовувати інформацію, незалежно від того, де її було створено. Ми також прагнемо, щоб усі наші продукти й додатки були доступні різними мовами в усіх доступних форматах. Окрім того, ви можете вибирати, якими мовами вам потрібні результати. Завдяки цим інструментам і внеску добровільних перекладачів ми змогли значно збільшити кількість і якість служб, які пропонуємо користувачам навіть у найвіддаленіших куточках світу.

  9. Можна бути серйозним і без краватки.

    Засновники Google керувались ідеєю, що робота може бути важкою, але цікавою. Ми віримо, що новаторська корпоративна культура прокладає шлях до унікальних досягнень. І мова йде не лише про лавові лампи та гумові м’ячі. Ми приділяємо особливу увагу досягненням окремих груп і пишаємося особистими результатами, які допомагають усій компанії йти до успіху. Ми дуже цінуємо наших працівників – енергійних і цілеспрямованих людей із багатим і різностороннім досвідом, які творчо підходять до роботи, розваг і життя. Атмосфера в нашій компанії може бути неформальною, однак коли в кафе, на зустрічі чи в тренажерному залі виникають нові ідеї, вони обговорюються, тестуються та втілюються в життя з карколомною швидкістю. І вони можуть дати старт новому проекту, який завоює весь світ.

  10. Досконалість не має меж.

    Для нас бути найкращими – це не пункт призначення, а тільки початок шляху. Ми ставимо перед собою цілі, яких поки не можемо досягти. Але ми знаємо, що в прагненні до них ми зможемо зробити більше, ніж очікували. Часто ми беремо те, що й так добре працює, і покращуємо його в найбільш неочікуваний спосіб. Наприклад, пошук працює добре, якщо слова введено правильно. А що робити з орфографічними помилками? Один із наших інженерів задумався над цим і в результаті створив ефективнішу програму для перевірки правопису, яка буквально читає думки користувача.

    Навіть якщо ви не знаєте, що потрібно знайти, пошук відповіді в Інтернеті – це наша проблема, а не ваша. Ми намагаємося передбачити потреби, які наші користувачі ще навіть не висловили, і задовольнити їх, пропонуючи продукти та послуги, здатні встановити нові стандарти. Коли ми запустили Gmail, то надали набагато більше простору для зберігання даних, ніж будь-яка з наявних у той час служб електронної пошти. Сьогодні в цьому немає нічого незвичайного, але це стало можливим лише тому, що свого часу ми створили нові стандарти. Саме таких змін ми прагнемо, одночасно намагаючись знайти нові точки застосування своєї винахідливості. Зрештою наша головна рушійна сила – це небажання зупинятися на досягнутому й задовольнятися тим, що вже є.

Конфіденційність

Наша Політика конфіденційності, відомості про інструменти та принципи керування вашою інформацією в Google.

Докладніше

Безпека

Наш підхід до безпеки та способи, якими ви можете повідомити про виявлені проблеми.

Докладніше

Принципи програмного забезпечення

Наша позиція стосовно оманливого програмного забезпечення в Інтернеті.

Докладніше

Політика щодо шкідливого програмного забезпечення

Наші критерії нешкідливого програмного забезпечення.

Докладніше

Мережа постачання

Наша відданість відповідальному виробництву.

Докладніше