Посібник рекламодавця: робота з незалежним партнером

Загальні відомості про рекламу в Інтернеті та службу AdWords

AdWords – це рекламний продукт компанії Google. Він забезпечує показ ваших оголошень людям, які шукають відповідні продукти й послуги на сайті Google чи сайтах партнерів. AdWords дає змогу привернути увагу нових клієнтів саме в той момент, коли вони шукають продукти чи послуги того типу, який ви пропонуєте. Залежно від типу кампанії можна вибрати оплату за кліки, покази або конверсії.

Одразу після початку показу оголошень ми надаємо дані про ефективність, які допоможуть вашому незалежному партнерові відстежувати успішність різних варіантів. AdWords – надає змогу для ведіння детальної і надійної звітності. AdWords забезпечить вам точне уявлення про рентабельність рекламних інвестицій і допоможе вашому незалежному партнерові відкоригувати кампанії для найкращих результатів.

Ви зможете запустити показ оголошень не лише в пошуковій мережі Google, але й у мережі партнерських сайтів Google (можливо, ви помічали такі сайти з повідомленням "Реклама від Google"), зокрема на сайті YouTube. У цій мережі можна скористатися й іншими форматами оголошень, наприклад графічними та відеооголошеннями.

Google і незалежні партнери

Ми певні, що служба AdWords здатна допомогти вашій компанії. Однак вам може бракувати часу або ресурсів для створення й регулярної підтримки успішного Облікового запису AdWords. Крім того, вам просто може знадобитися підтримка експерта.

І в цьому вам допоможуть незалежні партнери. Вибір третьої сторони широкий: від великої рекламної агенції чи видавництва "жовтих сторінок" до особистого веб-консультанта. Щоб допомогти вам вибрати незалежного партнера, ми розробили Партнерські програми. Учасники цих програм складають сертифікаційні іспити, а на їхніх веб-сторінках відображається відповідна емблема. Мабуть, найчастіше зустрічаються емблеми "Сертифікований партнер AdWords" і "AdWords Authorized Reseller". Переглянути ці емблеми та дізнатися про Партнерські програми можна на веб-сторінці www.google.com/adwords/partnerprograms.

Щоб перевірити, чи сертифіковано компанію за Партнерськими програмами, натисніть емблему на веб-сторінці компанії. Якщо компанію сертифіковано, відкриється сторінка з її профілем на сайті Google.com.ua.

Співпраця з незалежним партнером

Незалежний партнер AdWords може заощадити вам і вашій компанії немало часу та енергії. Для найкращих результатів радимо обрати інформованість, участь і оперативне реагування, доручивши всі трудоємні завдання щодо рекламних кампаній незалежному партнерові.

Здебільшого незалежні партнери стягують додаткову плату за свої послуги. Пам’ятайте, що незалежні партнери надають цінні послуги: керують вашими кампаніями AdWords, надають вам звіти, відповідають на ваші запитання, оптимізують кампанії тощо. Гадаємо, для вас важливо знати загальну вартість реклами AdWords включно з оплатою послуг незалежних партнерів. Для визначення рентабельності інвестицій слід використовувати саме цю суму.

Ось п’ять коротких порад, як стати досвідченим клієнтом.

1. Вибирайте свідомо
Вибираючи собі незалежного партнера, шукайте компанії, на чиїх веб-сторінках відображаються емблеми "Сертифікований партнер" або "Уповноважений торгівельний посередник". За допомогою Пошуку партнерів Google можна перевірити, чи сертифіковано якусь компанію, або виконати пошук сертифікованих партнерів. У процесі вибору обов’язково врахуйте термін контракту з незалежним партнером. Наводимо ще кілька критеріїв для правильного вибору незалежного партнера.

2. Виберіть одного партнера
У вас може виникнути спокуса розділити бюджет між кількома незалежними партнерами й визначити, хто з них принесе кращі результати. Такий варіант можна застосувати, якщо випробовувати партнерів поодинці. Для однієї компанії Google показує по одному оголошенню на сторінку результатів пошуку, тож вам буде складно випробовувати водночас кілька незалежних партнерів.

3. Здобудьте знання
Для експертних знань про службу AdWords може знадобитись чимало часу, проте опанувати основи можна досить швидко. Прогляньте розділ "Основи роботи в службі AdWords" нижче або відвідайте довідковий центр AdWords на веб-сторінці adwords.google.com/support/&hl=uk, щоб отримати докладніші відомості. Розуміння принципів служби AdWords допоможе вам свідомо ухвалювати рішення під час роботи з незалежним партнером.

4. Довіряйте досвіду
Компанія, яка вже керувала сотнями облікових записів AdWords, імовірно, набула досвід у цій сфері. Стверджуючи, що певні галузі традиційно мають вищі витрати на рекламу в мережі, або що певні ключові слова можуть не спрацювати для вашої компанії, такий партнер переважно спирається на досвід.

5. Оцінюйте ефективність
Крім випадків, коли головна мета – просування бренда, найважливіше у службу AdWords – це рентабельність інвестицій (тобто кількість нових клієнтів). Тому не забувайте щомісяця приділяти трохи часу, щоб співвіднести суму інвестицій з отриманими результатами.

Чого слід остерігатися

Ми сподіваємось, що ви отримаєте лише позитивні враження від роботи зі службою AdWords. В іншому випадку просимо повідомити нас. Перш ніж зв’язатися з нами, обов’язково спробуйте вирішити питання зі своїм незалежним партнером.

Багато незалежних партнерів заслужили нашу довіру як сумлінні представники інтересів рекламодавця. Проте певні партнери чинять інакше. Нижче наведено певні аспекти поведінки партнера, яких слід остерігатись і про які слід повідомити нам.

Основи роботи зі службою AdWords

Застереження
Можливо, ми не зможемо особисто відповісти на ваше повідомлення електронної пошти, проте розглянемо ваші коментарі та за потреби вживемо необхідних заходів. Якщо у вас виникли запитання стосовно облікового запису AdWords і ви потребуєте допомоги, відвідайте довідковий центр на веб-сторінці http://adwords.google.com/support/&hl=uk.

© Google, 2010 – Політика конфіденційностіЗв’язатися з нами